Gå til innhold

Da er jeg tilbake igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ellinor_*
Skrevet

Hei!

Da er jeg tilbake her, for dere som husker meg. Fikk positiv test etter flere år som prøver i slutten av januar.

På tidlig ul i går var det ikke lenger liv. Sannsynligvis har fosteret dødd for nesten 2 uker siden. Så nå er jeg tilbake her.

Vi har bestemt oss for å bare kjøre på så fort jeg slutter å blø, i håp om at det skal gå raskt å bli gravid igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da :tristbla: Så trist å høre. Håper det klaffer for dere igjen snart! :klemmer:

Skrevet

Det var trist, Ellinor. Håper på det beste for dere.

Gjest Gjest_Ellinor_*
Skrevet

Takk :)

Det gjør h..... vondt her.

Pga endo får jeg neste gang hormontilskudd etter positiv test.

Nå må jeg bare slutte å blø, så hopper vi til køys igjen...

Skrevet

Uff :tristbla:

Nå blev jeg trist, det var fryktelig leit å høre.

Stor klem til deg.

Jeg kryser fingrene for at det skal ordne seg for dere...

:klem:

Skrevet

Dette var utrolig trist å høre :(

Håper det klaffer snart igjen for dere og at det går bra denne gangen!

Skrevet
Takk :)

Det gjør h..... vondt her.

Pga endo får jeg neste gang hormontilskudd etter positiv test.

Nå må jeg bare slutte å blø, så hopper vi til køys igjen...

Så leit å høre at du har mistet. :frown: Håper det klaffer for dere igjen snart da. Vil det være mangel på progesteron som gjør at du mister og at det er tilskuddet du skal ha også når du blir gravid igjen?

Gjest Gjest_Ellinor_*
Skrevet
Så leit å høre at du har mistet. :frown: Håper det klaffer for dere igjen snart da. Vil det være mangel på progesteron som gjør at du mister og at det er tilskuddet du skal ha også når du blir gravid igjen?

Takk...

Legen min sa at han hadde troen på progesteron til meg. :) Det gir ingen garantier, selvfølgelig, men da øker blodgjennomstrømningen i livmoren, noe som gir mye bedre "vekstvilkår".

Det ble ikke sjekket om jeg hadde lavt progesteron nå, men det var visst veldig sannsynlig, når man legger til endometriose...

Jeg vil bare slutte å blø, kjenner jeg. Har pga spotting ikke hatt sex siden befruktning... og det er 6 uker siden! Så blir godt å "komme i gang" igjen. ;) Selvom jeg kunne ønske det var med en liten spire i magen...

Får håpe jeg er en av dem som er ekstra fruktbar etter en abort!!

Skrevet

:klem:

Dette var veldig trist å høre. Jeg var en av de som fulgte veldig med på tråden din.

Lykke til videre, håper det ordner seg for dere.

Gjest Gjest_Tussi_*
Skrevet

Dette var innmari trist ja.. :tristbla:

Tenkte jeg kunne muntre deg opp litt, jeg ble gravid på andre pp etter SA i uke 11.

Håper det går raskt for deg også, og at spiren holder seg der i 9 måneder.. :klemmer:

Gjest Alabama
Skrevet

Veldig trist å høre. Krysser fingre og tær for at dere snart er igang igjen.:smilyblomst:

Skrevet

Det var trist å lese.

Håper det ordner seg for dere fort.

Skrevet

En stor klem sender jeg til deg :klemmer:

jeg vet hvordan du har det, hadde en XU i mai i fjor. Nå er jeg i min 5 pp og håper det klaffer fort.

Krysser fingrene for at du fort blir gravid igjen! :)

Skrevet

Det var trist å høre :(

Men ønsker deg lykke til, og håper det klaffer for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...