Gjest vil prøve alt Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 vi står nå på venteliste til ivf i oslo pga at jeg har pco(s). har lange sykluser og har nå lest litt rundt om at akupunktur kan hjelpe. vil jo prøve alt for å unngå ivf, og for å "korte ned på ventetiden"... noen som har prøvd akupunktur? noen som har noen å anbefale i østfold? bor i fredrikstad
Lucky? Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 vi står nå på venteliste til ivf i oslo pga at jeg har pco(s). har lange sykluser og har nå lest litt rundt om at akupunktur kan hjelpe. vil jo prøve alt for å unngå ivf, og for å "korte ned på ventetiden"... noen som har prøvd akupunktur? noen som har noen å anbefale i østfold? bor i fredrikstad Da ville jeg tatt kontakt med klinikk bedre helse i fredrikstad En super akupunktør som heter Kari gjølme, hun er også jordmor og en fantastisk dame
Gjest TS Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Da ville jeg tatt kontakt med klinikk bedre helse i fredrikstad En super akupunktør som heter Kari gjølme, hun er også jordmor og en fantastisk dame Tusen takk for svar :) Har du fått behandling der selv??
Lucky? Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Tusen takk for svar :) Har du fått behandling der selv?? Jeg har gått hos henne tidligere og veldig fornøyd Men nå har vi en liten prøve pause pga bryllup, men skal tilbake til henne igjen når vi starter med ivf Har virkelig troen på at akupunktur hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå