Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Har akkurat fått dette av tante, og lurer på hvordan det skla brukes. Jeg er 15 år og er helt ny i dette med hudpleie.
Rosebud Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Jeg bruker disse, og jeg gjør som følger: - Masserer inn cleansing milk. - Fjerner med en bomullspad. - Fukter en ny bomullspad med tonifying lotion og bruker den til å fjerne rester av cleansing milk, lukke porer, og friske opp huden. - Avslutter med serum og fuktighetskrem (evt. balm om natten). Gode produkter du har fått deg, lykke til
Kamelia83 Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Masser rensemelken "inn i" huden, og tørk av med bomull. Deretter tar du lotion på en bomullsdott og gnir rundt i ansiktet. Etter det tar du ansiktskrem. Med disse renseproduktene trenger du ikke bruke vann til å skylle av, så det kan hjelpe veldig hvis du har dehydrert hud. Vann tørker ofte ut huden.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Tusen takk for svar! Jeg prøvde å ghøre som dere sa nå, og det fungerte fint men jeg måtte bruke mange bomullspads for å få vekk all sminken. Er det noen andre triks dere har? Vil jo ha vekk alt av foundation og sånt.
Rosebud Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Dersom du har veldig mye sminke på deg kan det være en idé å bruke sminkefjerner først. Eventuelt kan du bruke slike sminkefjerner-servietter (ikke spesielt bra for huden alene, men ok dersom du følger opp med Decleor-produktene dine).
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Jeg trodde disse produktene fungerte som sminkefjerning også? Blir veldig mye styr å skulle bruke et produkt til. Jeg er redd for å bruke sånne Simple servietter for har veldig sensitiv hud.
Kamelia83 Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Jeg bruker ikke sminkefjerner i tillegg. Masserer rensen godt inn, og gnir godt av med en bomullsdott. Bruker du ekstremt mye sminke kan du sikkert smøre inn rens to ganger, og lotion til slutt.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Jeg bruker ikke sminkefjerner i tillegg. Masserer rensen godt inn, og gnir godt av med en bomullsdott. Bruker du ekstremt mye sminke kan du sikkert smøre inn rens to ganger, og lotion til slutt. Ja,signerer her, ville heller renset 2 ganger med milken ja. Våtservietter ville jeg ikke tatt sjansen på, kan inneholde mye rart som kan sette huden i ubalanse.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Jeg bruker disse produktene. For å få vekk all sminke, renser jeg to ganger med rensemelken før jeg avslutter med ansiktsvannet.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Jeg bruker de samme produktene, men renser verken to ganger eller brukr sminkefjerner. På tross av at jeg bruker foundation +++ hver dag. Jeg masserer inn cleansing milk, og tar så en myk klut(babyklut)fuktet med vann som jeg fjerner det med. Da går alt vekk, og når jeg drar over bomullen med tonifying lotion forblir den ren. Noen reagerer negativt på å bruke vann i rens av huden, men min hud tåler det godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå