Gå til innhold

Gitar


Bakgårds-katta

Anbefalte innlegg

Noen som kan å spille gitar her? Har veldig lyst til å lære meg det. Lurer på om noen har forslag til hvordan man best kan lære seg dette selv. Har ikke lyst til å gå på kurs, har lyst til å prøve meg frem hjemme på egenhånd. Er det noen bøker eller hjemmekurs noen kan anbefale? Kanskje biblioteket leier ut slike bøker?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet noen om noen som gir gitartimer i Oslo-området???

Jeg tror det er lurt å begynne med noen timer, så kan man bygge på på egenhånd etterhvert.

Men hvis du vil lære deg selv, så vet jeg at Lillebjørn Nilsen har gitt ut kursbøker som er ganske bra.

Tussi'en1212[ Dette Innlegg er endret av: Tussi'en den 2002-04-28 17:21 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Lillebjørn Nilsens STORE gitarbok! Det er det den beste gitarboken i hele verden heter! Begynn på begynnelsen, og gjør ALT slik som det blir beskrevet! Jeg lærte meg selv med denne boken, og er igrunnen ganske god(skryt skryt icon_cool.gif )Men skal du være selv-lært må du ha en god dose egendisiplin altså! Jeg anbefaler et kurs! Du lærer mer på et halvt år på musikkskolen enn et år hjemme i stua/rommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Jeg har Lillebjørn Nilsens STORE gitarbok og den er bra, men nå vil jeg videre. Er det noen som har tips til en annen bok? En bok med sanger som blir koselige på fester etc.? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...