Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 jeg trenger en balsam som gir mye fukt, men har veldig dårlig råd, så dårlig at selv 10 pund for 250-300 ml på Feelunique blir for mye. Jeg trenger en balsam som koster veldig lite (maks 40 kr for en flaske på 250 ml), men som er bra. Finnes det?
Fanteria Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Da ville jeg heller sjekket tilbudene på www.blivakker.no
Elensire Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 tja...nå skal jeg være enig med de andre her inne, frisørprodukter er langt bedre enn butikkprodukter. MEN, nå skal det nevnes at jeg har brukt Sunsilk sin nye shampoo og balsam for tørt og skadet hår (grønn flaske), og den har faktisk hjulpet mye på håret mitt. så hvis du ikke har råd til noe annet så kan den være en grei ting å prøve ut
Jade Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Håret mitt har overlevd på Define i mange år, og frisøren skryter av håret mitt. Om det er billigere enn frisørshampo på nett, vet jeg egentlig ikke... Husk også vitaminer og skyll ut med kaldt vann for mer glans
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Greia med butikkshampo er at den ofte bare er utvannet i forhold til frisørsjampo. Dvs de har mye fyllstoffer deretter gode pleiende ingredienser, mens frisørsjampo er omvendt.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Jeg er fornøyd med Neutral balsamen. Den innholder ikke parfyme, parabener eller silikon. Som mange sier er de billige produktene vannet mye ut, og i tillegg er de ofte tilsatt ulike typer silikoner. De gjør at håret kjennes bedre ut i begynnelsen, veldig ekkelt og seigt etterhvert fordi silikonene bygger seg opp.
Quirky Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Hårproduktene fra Aussie skal være bra, har tenkt å teste dem ut selv. Vet ikke hva de koster i butikk i Norge, men på Ebay er de iallefall veldig rimelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå