Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Hei Jeg har i 1 års tid brukt Neroli serumet/essensen og Soin du soir nattkrem. Jeg har en tendens til å bli noe fet i t-sonen,og Soin du soir har gått ut av produksjon,og jeg leste at Neroli ikke bør brukes av de med noe fet hud,derfor.. Jeg tenkte å kanskje bytte til Ylang ylang serumet og ylang ylang nattkremen? Hva synes dere om det?
Aryia Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Jeg synes ylang ylang produktene til decleor er veldig gode Så om du har fet hud er det virkelig verdt å prøve de!
Rosebud Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Jeg bruker også disse produktene, og er kjempefornøyd. Anbefales på det varmeste dersom du har tendenser til fet hud
Quirky Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Jeg har fet kombinasjonshud som lett blir tørr nå om vinteren, og er veldig fornøyd med Ylang Ylang Night Balm. Endret 23. februar 2010 av Quirky
Frua Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har fuktfattig overhud og fet under. Min erfaring med ylang ylang balmen er at den fjernet urenheter og kviser ganske raskt men den tørket også ut huden min. Urenheter og kviser kom tilbake etter en tid så jeg byttet til neroli serum og balm og det fungerer bedre på meg. Urenhetene holder seg borte nå heldigvis! Ylang ylang essensen bruker jeg fortsatt nå og da under fuktighteskrem,den liker jeg godt!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har fuktfattig overhud og fet under. Min erfaring med ylang ylang balmen er at den fjernet urenheter og kviser ganske raskt men den tørket også ut huden min. Urenheter og kviser kom tilbake etter en tid så jeg byttet til neroli serum og balm og det fungerer bedre på meg. Urenhetene holder seg borte nå heldigvis! Ylang ylang essensen bruker jeg fortsatt nå og da under fuktighteskrem,den liker jeg godt! Jeg opplevde at huden min ble bedre av ylang ylang, men etter en stund så plutselig eksploderte den liksom med masse nuppe-kviser.Den tørket ut i lengden. Har kombinasjonshud som er veldig fuktfattig, bruker nå neroli serum som funker bedre:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Takk for svar alle sammen! Hmmm,men hva skal jeg velge da? Jeg blir jo litt fet i t-sonen utover dagen,og da passer vel ikke Neroli? Men jeg vil jo ikke ha urenheter heller:(
Frua Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Min hud var aldri oljete eller blank den var bare uren. Hvis du ikke har veldig dehydrert hud så fungerer denne sikkert kjempebra på deg!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Nei,jeg har ikke noe spesielt tørr hud tror jeg. Så det er bare de med tørr hud,som har fått urenheter etter å brukt den?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Takk for svar alle sammen! Hmmm,men hva skal jeg velge da? Jeg blir jo litt fet i t-sonen utover dagen,og da passer vel ikke Neroli? Men jeg vil jo ikke ha urenheter heller:( Bruker du neroli både dag og natt? hva med å bare bruke det om kvelden?under nattkrem?For meg blir det for mye å bruke hver dag på dagtid, bruker kun om kvelden under nattkrem. Jeg har fet overhud og tørr underhud.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 Bruker du neroli både dag og natt? hva med å bare bruke det om kvelden?under nattkrem?For meg blir det for mye å bruke hver dag på dagtid, bruker kun om kvelden under nattkrem. Jeg har fet overhud og tørr underhud. Jeg bruker neroli bare på kvelden. Og jeg bruker det kanskje maks hver tredje dag,så det er ikke den som gjør meg litt blank i huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå