Sunshine Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Er det noen som har vært i Sør-Afrika med Wikstrøm reiser? Vi ser litt på safarituren de har til Nyati Safari Lodge, og lurer på om noen har vært der. Kan det anbefales? Hva betalte dere for hele turen? Hvilke utflukter dro du på og hva kostet de? Er det andre som har erfaring med å reise med Wikstrøm?
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 vil tipse om lilleheim reiser. safari i tanzania,kenya. har facebook side
Sunshine Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 vil tipse om lilleheim reiser. safari i tanzania,kenya. har facebook side Det var ikke mye informasjon du hadde å komme med.... Har du brukt de selv?
gard Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Hei Jeg har vært på safari i Sør-Afrika men da bestilte jeg på nett og reiste ut fra Johannesburg. Jeg har skrevet en del om det i mitt reisebrev: http://gardkarlsen.com/djuma_vuyatela_safari.htm . Vi besøkte en plass som heter Djuma Vuyatela og det var fantastisk. Finner du noe om Nyati Safari Lodge på tripadvisor forresten? Jeg gjorde et kjapt søk og jeg hadde litt problemer med å finne noe info.
Sunshine Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2010 Hei Jeg har vært på safari i Sør-Afrika men da bestilte jeg på nett og reiste ut fra Johannesburg. Jeg har skrevet en del om det i mitt reisebrev: http://gardkarlsen.com/djuma_vuyatela_safari.htm . Vi besøkte en plass som heter Djuma Vuyatela og det var fantastisk. Finner du noe om Nyati Safari Lodge på tripadvisor forresten? Jeg gjorde et kjapt søk og jeg hadde litt problemer med å finne noe info. Nei jeg finner bare masse positivt om Nyati Beach Lodge, og i følge en ansatt på Wikstrøm som har vært begge steder anbefaler hun Safari Lodge mer. Mye pga atmosfæren og beliggenheten. Jeg tror nok vi går for den turen Vi trenger ingen badeferie, så da passer det veldig fint.
Lune Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Har reist to ganger med wreiser, men aldri til Afrika. Har bare godt å si om dem, proffe! (Har tom. vært på ferie med Wikstrøm selv)
Sunshine Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2010 Det er godt å høre! Vi bestilte tur i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå