Gå til innhold

Gift mann trenger hjelp til å blidgjøre kona....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier ønsker jeg å gjøre min kjære kone blid, fornøyd og glad på grunn av noe jeg gjør for henne.

-Noen som kan gi tips om hvordan?? Enten noe man har opplevd, eller noe man selv drømmer om...???

Mitt case er at jeg er LIVREDD kona mi har gått lei av meg, og jeg er villig til å gjøre WHATEVER IT TAKES for at hun skal gjengjelde noen av de sprudlene følelsene jeg får når jeg ser henne og/eller er med henne.... Vi sønn på 2 år, og har snart vært gift i 3 år. Mange er sikkert fristet til å fortelle meg at jeg skal ta det med ro, og at det er normalt med opp- og nedturer. Men ja... Det vet jeg jo...

Spørsmålet er: Hvilke gode ideer har dere til en mann som ønsker sin kone noen gode opplevelser..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer jo litt an på økonomi, men en helg bort bare dere 2 sammen er jo alltid romantisk...

Ellers ville jeg som kvinne også satt pris på å komme litt ut - for å så komme hjem igjen og sette pris på det... Så å sende konen på en helgetur med en venninne mens du er hjemme med barnet kan også være en god ide...

Skrevet

fortell henne om de sprudlene følelsene du får når du ser henne i en koslig stund dere mellom, med øyekontakt og gjerne litt kjærlig kos :)

Skrevet

Gjør mye husarbeid uoppfordret, og ikke gjør noe vesen ut av det. Vær oppmerksom, men ikke pågående. Ha egne interesser der hun ikke er med.

Skrevet

Skaff barnevakt, spør hvordan hun har det, lytt til svaret.

Lykke til!

Skrevet

Hm, hvis hun er lei av deg, så tror ikke jeg at en "romantisk helg" er noe å satse på.

Nummer en, SNAKK med henne om det.

Nummer to, dersom dama er lei, så funker det dårlig å løpe etter som en bikkjehvalp. Da ville jeg heller vist henne at jeg var et selvstendig individ som fint fungerer uten henne. Om nødvendig. Og som helt klart greier seg på "markedet".

Men som sagt, snakke med henne om det er lurt. Maybe it`s all in your head. :jepp:

Gjest Gjest_anna_*
Skrevet

Det aller viktigste er å ta din del av husarbeide og av barnet. Da føler hun at dere er to som drar lasset sammen.

Utover det så er det de små tingene. Kjøp yndlingssjokoladen hennes, en blomst, overrask med ferdig middag, gi henne en klem i forbifarten. Altså de helt små tingene i hverdagen. De som viser at du tenker på henne.

Skal du ta den litt lenger så skaff barnevakt som også er der om morgenen, middag ute, teater, konsert osv. Noe som gjør at dere to har opplevelser sammen. Som par.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...