Alvira Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Jeg og samboeren vurderer litt å reise til Filippinene. Har noen råd om hvor vi bør reise, ev. ikke reise? Eller Malaysia (veldig på drømme/planleggingsstadiet dette...) Vi ønsker å oppleve både byliv og litt roligere, mer øde steder. Helst mest av det siste, og da steder som er fine å dykke Og har noen tips om hvor en kan finne billige flybilletter så takker jeg for det også Tenker å reise rundt påsken, 2-3 uker.
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Jeg og samboeren vurderer litt å reise til Filippinene. Har noen råd om hvor vi bør reise, ev. ikke reise? Eller Malaysia (veldig på drømme/planleggingsstadiet dette...) Vi ønsker å oppleve både byliv og litt roligere, mer øde steder. Helst mest av det siste, og da steder som er fine å dykke Og har noen tips om hvor en kan finne billige flybilletter så takker jeg for det også Tenker å reise rundt påsken, 2-3 uker. Du kan sikkert lett kombinere Filippinene og Malaysia, bestill tur til Kuala Lumpur ha to uker med KL/SIngapore (for byliv jeg synes ikke Manilla er så veldig mye å trakte etter på byliv fronten) og Tioman/Perhentian/langkawi og se om du får en uke i f.eks boracay (vært der og may i say; fabelaktig - selv om det er turistdestinasjon. prøv å google litt bilder derifra..) eller cebu (har ikke vært der). For fly til Fili fra Asia sjekk f.eks: **air cebu **tigerairways **airasia **jetstar
Alvira Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2010 Takker for svar og dytter litt på denne. Nå har vi bestilt flybilletter og skal være der i ca 3 uker. Flere tips mottas med takk. Og Cebu har vi allerede bestilt billett til.
Vibi Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Rett overfor Cebu ligger en øy som heter Malapascua. Jeg har dessverre ikke vært her, men det skal være helt fantastiske dykkeforhold her! Noe av det bedre i verden. Det er heller ikke så utbygd som Boracay, hvis du er ute etter en øde øy, mener jeg. Det er en reportasje herfra i det nyeste Vagabond. Ellers kan jeg anbefale Tioman island i Malaysia, og det er ikke noe problem å kombinere disse reisemålene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå