Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren vurderer litt å reise til Filippinene. Har noen råd om hvor vi bør reise, ev. ikke reise? Eller Malaysia (veldig på drømme/planleggingsstadiet dette...)

Vi ønsker å oppleve både byliv og litt roligere, mer øde steder. Helst mest av det siste, og da steder som er fine å dykke :)

Og har noen tips om hvor en kan finne billige flybilletter så takker jeg for det også :jepp: Tenker å reise rundt påsken, 2-3 uker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet
Jeg og samboeren vurderer litt å reise til Filippinene. Har noen råd om hvor vi bør reise, ev. ikke reise? Eller Malaysia (veldig på drømme/planleggingsstadiet dette...)

Vi ønsker å oppleve både byliv og litt roligere, mer øde steder. Helst mest av det siste, og da steder som er fine å dykke :)

Og har noen tips om hvor en kan finne billige flybilletter så takker jeg for det også :jepp: Tenker å reise rundt påsken, 2-3 uker.

Du kan sikkert lett kombinere Filippinene og Malaysia, bestill tur til Kuala Lumpur ha to uker med KL/SIngapore (for byliv jeg synes ikke Manilla er så veldig mye å trakte etter på byliv fronten) og Tioman/Perhentian/langkawi og se om du får en uke i f.eks boracay (vært der og may i say; fabelaktig - selv om det er turistdestinasjon. prøv å google litt bilder derifra..) eller cebu (har ikke vært der). For fly til Fili fra Asia sjekk f.eks:

**air cebu

**tigerairways

**airasia

**jetstar

• 2 uker senere...
Skrevet

Takker for svar og dytter litt på denne. Nå har vi bestilt flybilletter og skal være der i ca 3 uker. Flere tips mottas med takk.

Og Cebu har vi allerede bestilt billett til. :)

Skrevet

Rett overfor Cebu ligger en øy som heter Malapascua. Jeg har dessverre ikke vært her, men det skal være helt fantastiske dykkeforhold her! Noe av det bedre i verden. Det er heller ikke så utbygd som Boracay, hvis du er ute etter en øde øy, mener jeg.

Det er en reportasje herfra i det nyeste Vagabond.

Ellers kan jeg anbefale Tioman island i Malaysia, og det er ikke noe problem å kombinere disse reisemålene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...