Gjest TS Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Jeg erhelt normalvektig, verken tykk eller tynn. 22-24 bmi (varierer litt). Jeg er gasnke muskuløs. Man kan ikke se sixpack, men jeg er ganske sterk. Er dette turn off for de fleste menn?
Kenneth199 Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Er i hvetfall ikke turn off for meg. Men muskuløse i form av veksthormoner er ikke noe turn on.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Jeg foretrekker myke former. Jeg kan tolerere litt muskler, men da skal hun likevel ha en feminin form (med midje). Hun skal ikke være tynn med tytende muskler (ser ekkelt ut), eller så svær at man tror hun tar steroider.
Ethereal Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg syns ikke det er sexy i det hele tatt.
Nikken Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Har vært med ei som var betraktelig sterkere enn meg. Sixpack og hele greia. Ganske fancy å kjøre dominant sex hvor hun var den som ble dominert ^^ Anyhoo, alle har forskjellig smak. Noen tenner på det, andre gjør ikke det.
Gjest Mann_40 Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Jeg erhelt normalvektig, verken tykk eller tynn. 22-24 bmi (varierer litt). Jeg er gasnke muskuløs. Man kan ikke se sixpack, men jeg er ganske sterk. Er dette turn off for de fleste menn? På ingen måte !!! Store sterke jenter er kjempesexy !!! Det synes de fleste normale og ekte menn !!! Ikke tenk på de der new generation halvhomsegutter som er blitt jentete selv.Det er bare trend og trender kommer og går...
Gjest Coolaid Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Jeg erhelt normalvektig, verken tykk eller tynn. 22-24 bmi (varierer litt). Jeg er gasnke muskuløs. Man kan ikke se sixpack, men jeg er ganske sterk. Er dette turn off for de fleste menn? Helt ærlig ???? S U P E R S E X Y !!!!!!!! Turn on for meg ihvertfall !
Gjest StDevil Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Dess mer deffet og større muskler jenta har, dess hardere blir pikken.....
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #9 Skrevet 14. juni 2010 Klarte det er sexy! Svære damer på steroider som banker deg ned i senga og tar deg i ræva med klitten. Finnes ikke noe bedre spør du meg!
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #10 Skrevet 14. juni 2010 Kvinner må slutte med å være redde for for mye muskler gjennom trening. Det skal veldig mye til før kvinner får så store muskler at de blir stygge hvis ikke de tar steroider. Uansett ser en muskeløs kvinne som er velproposjonert mye mer sexy ut enn en utrent dvask kvinne.
Stor&Sterk Skrevet 16. juni 2010 #11 Skrevet 16. juni 2010 Jeg erhelt normalvektig, verken tykk eller tynn. 22-24 bmi (varierer litt). Jeg er gasnke muskuløs. Man kan ikke se sixpack, men jeg er ganske sterk. Er dette turn off for de fleste menn? Jeg tenner på kvinner med muskler.... også deg Flott med damer som har selvtillit som gjennspeiler seg i kroppen.... har du litt muskler og en flott kroppsholdning er det bare sexy...
Gjest Iah Skrevet 16. juni 2010 #12 Skrevet 16. juni 2010 Jeg tror de aller fleste finner en veltrent kropp attraktiv.
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2010 #13 Skrevet 16. juni 2010 Jeg tror de aller fleste finner en veltrent kropp attraktiv. Det er stor forskjell på å være veltrent og å være direkte muskuløs. Det siste er bare ekkelt. Det er OK å ha litt muskler, men å være direkte "stor" er bare avtennende. Nei, da er det langt deiligere med myke, frodige og feminine former.
Gjest Iah Skrevet 16. juni 2010 #14 Skrevet 16. juni 2010 Det er stor forskjell på å være veltrent og å være direkte muskuløs. Det siste er bare ekkelt. Det er OK å ha litt muskler, men å være direkte "stor" er bare avtennende. Nei, da er det langt deiligere med myke, frodige og feminine former. Smaken er som baken. Men nå fikk jeg ikke intrykk av at TS var stor. Hun skrev jo blant annet at hun ikke hadde six-pack og synlige muskler, men at hun var sterk. Så hun er neppe body-builder.
Stor&Sterk Skrevet 16. juni 2010 #15 Skrevet 16. juni 2010 Smaken er som baken. Men nå fikk jeg ikke intrykk av at TS var stor. Hun skrev jo blant annet at hun ikke hadde six-pack og synlige muskler, men at hun var sterk. Så hun er neppe body-builder. Ganske muskuløs sa hun.... så hun har litt muskler.... lovely !
Gjest Iah Skrevet 16. juni 2010 #16 Skrevet 16. juni 2010 Ganske muskuløs sa hun.... så hun har litt muskler.... lovely ! Ja, men det er fullt mulig å være sterk og muskuløs uten å ha volsomme biceps og være veldig markert.
Gjest Kim Skrevet 16. desember 2010 #18 Skrevet 16. desember 2010 (endret) Det kan være pent/sexy det. når det kommer til skikkelige boledamer, så blir det rett og slett too much. Ja http://www.about-muscle.com/img/JamieEason45.jpg Nei http://i.ytimg.com/vi/jgbTXhH1rPI/0.jpg Img-tags fjernet Bond, mod Endret 16. desember 2010 av Kim
Yme Skrevet 16. desember 2010 #19 Skrevet 16. desember 2010 Enig med Kim over her. Pent med jenter som har muskler, men det er ikke fint når de er mer muskuløse enn en veltrent mann hehehe
Gjest Gutt29 Skrevet 16. desember 2010 #20 Skrevet 16. desember 2010 Gjør ikke noe å være litt fast i fisken, men turn off med breie skuldre, definerte armer, osv.. Når det gjelder damer ser man vel egentlig bare dette på skikkelige gymrotter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå