Thomasine Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Hei. Har vel fått med meg det viktigste i det siste, men gikk glipp av noen episoder av forrige sesong. Siste jeg husker var at Jim ikke var Jim men en annen (en brannmann som døde og Jim hoppet in i hans kropp?)og at han fikk bo i en hybel hos Melinda. Melinda så Jim , mens andre så brannmannen? Og da skjønner jeg ikke hva som har skjedd fram til denne sesongen? Hvorfor er plutselig Jim tilbake som Jim? Håper noen vennlige sjeler kan forklare for meg...
LilleBille Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Kan du ikke se dem her da http://www.surfthechannel.com/cat/61406.html
Gjest Marlo Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Etter hva jeg har forstått, så er ikke Jim den gamle Jim, men siden sjelen hans er i kroppen så er det han vi får se på en måte. Men at det fortsatt er den andre kroppen han egentlig er i, men at man viste det for seerne at det var Jims sjel, men han andres sin kropp slik at seerne ble vant til det liksom. Men det kan hende jeg tar totalt feil da, for jeg gikk glipp av noen episoder i sesongskiftet.
Thomasine Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2010 Kan du ikke se dem her da http://www.surfthechannel.com/cat/61406.html Takk for linken! Skal ta en titt og se om jeg skjønner noe av dette...
Asteria Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Etter hva jeg har forstått, så er ikke Jim den gamle Jim, men siden sjelen hans er i kroppen så er det han vi får se på en måte. Men at det fortsatt er den andre kroppen han egentlig er i, men at man viste det for seerne at det var Jims sjel, men han andres sin kropp slik at seerne ble vant til det liksom. Men det kan hende jeg tar totalt feil da, for jeg gikk glipp av noen episoder i sesongskiftet. Det stemmer Det kommer også frem da Melinda finner ut at hun er gravid.. for da er jo det store spm, hvem er faren? eller hvem sin kropp er faren.. hehe
Thomasine Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2010 Hmmm...så Jim er egentlig Sam, men vi ser ham som Jim? Hva var poenget med at Sam kom inn i bildet da? Stattakrs han som spilte Sam... Skjønner ikke jeg... Og noen som vet om man må betale for å se episodene på linken i noen innlegg ovenfor her? Skjønner ikke så mye av det, jeg! Er det trygt å laste ned derfra? Får jeg masse spam o.l etterpå?
Wonders Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 har oxo gått glipp av noen gitt. Har vært så mange repriser, på flere kanaler. Må skaffe meg tid sette meg ned å få med meg dette
LilleBille Skrevet 26. februar 2010 #8 Skrevet 26. februar 2010 Og noen som vet om man må betale for å se episodene på linken i noen innlegg ovenfor her? Skjønner ikke så mye av det, jeg! Er det trygt å laste ned derfra? Får jeg masse spam o.l etterpå? Det koster ikke noe - og du behøver ikke laste ned noe som helst - kan bare se på web. Jeg har stort sett valgt å se på Megavideo - synes de har best kvalitet.
Thomasine Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2010 Det koster ikke noe - og du behøver ikke laste ned noe som helst - kan bare se på web. Jeg har stort sett valgt å se på Megavideo - synes de har best kvalitet. Takk, LilleBille! Nå klarte jeg det og har sett episoden hvor han plutselig er Jim, men i kroppen til Sam. Alle andre ser på ham som Sam, men Belinda vet han er Jim. Skal se noen episoder til og se når de andre ser ham som Jim, for det er vel det de kaller ham?
wahaj Skrevet 26. februar 2010 #10 Skrevet 26. februar 2010 Takk, LilleBille! Nå klarte jeg det og har sett episoden hvor han plutselig er Jim, men i kroppen til Sam. Alle andre ser på ham som Sam, men Belinda vet han er Jim. Skal se noen episoder til og se når de andre ser ham som Jim, for det er vel det de kaller ham? Han huska jo ikke at han var Jim før han holdt på å drukne, da kom det tilbake og han husker alt.
Thomasine Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2010 Han huska jo ikke at han var Jim før han holdt på å drukne, da kom det tilbake og han husker alt. Drukne? Da må jeg kanskje se noen episoder før? Jim i Sams kropp holdt på å drukne og så forsvant Sams minner og tanker helt?
wahaj Skrevet 27. februar 2010 #12 Skrevet 27. februar 2010 Drukne? Da må jeg kanskje se noen episoder før? Jim i Sams kropp holdt på å drukne og så forsvant Sams minner og tanker helt? Ja, noe sånt :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå