Gå til innhold

Sonja Rykiel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så vidt innom H&M i dag og så på den nye kolleksjonen Sonja Rykiel har laget for H&M. Endte faktisk opp med ingenting, det hadde jeg ikke trodd. Det var liksom ikke noe som var "must have", for å si det sånn.

Men regner med det er andre som har handlet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare et skjerf og en brosje.. Prøvde noen klær som jeg har sett meg ut, men alt var enten veldig smått eller satt helt feil på meg!

Gjest AnneShirley
Skrevet

Nei, det var ikke noe der for meg.

Skrevet

Kjøpte det svarte lærbeltet med glittersteinar på og den svarte baskehua med glittersteinar på.

Kolleksjonen var kul! Mykje fargar og glitter, perfekt til meg :)

Skrevet

Helt enig med at klærne var kule, men de var jo så små, eller rettere sagt så var overdelene så korte. De er ikke laget for nordiske kvinner.

Skrevet

Syns kolleksjonen ble litt klovnete for min smak.

Skrevet

Jeg syntes ikke kolleksjonen så ut som den var noe for meg utfra bildene, men jeg endte med å kjøpe en sort strikket bomullskjole i dag. Har savnet en slik strikket kjole siden jeg hadde en for ca 15 år siden :fnise: Spent på om jeg finner noe å ha under, men tror nok det går bra. De andre plaggene - tja, den ene toppen med rosett foran var litt kul, men litt for sær. Ellers for mye klare farger for meg, det gule strikka skjørtet hadde jeg kjøpt om det var i en mer nøytral farge (f eks i den burgunderfargen som er i stripeplaggene, hvis jeg ikke husker feil), men definitivt ikke i gult. Enig i at plaggene var små, noen av toppene trodde jeg var i barnestørrelse til jeg så på lappen, selv om jeg bruker small og noe extra small selv.

Skrevet

synes den kolleksjonen var stygg! litt for mange farger i feil nyanse... nei huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...