Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #1 Del Skrevet 22. februar 2010 Er det drøyt? Kjærlighet eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NewMonkey Skrevet 22. februar 2010 #2 Del Skrevet 22. februar 2010 Kjærlighet har ingen alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pesta Skrevet 22. februar 2010 #3 Del Skrevet 22. februar 2010 Det er vel ikke mora hans du skal være sammen med...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #4 Del Skrevet 22. februar 2010 Kommer an på om hun er over eller under 40... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #5 Del Skrevet 23. februar 2010 Kommer an på om hun er over eller under 40... Mora er 50. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 23. februar 2010 #6 Del Skrevet 23. februar 2010 Mora er 50. Og om sønnen er over eller under 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2010 #7 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg er 16 år yngre enn min svigermor. Nå var hun 18 da hun fikk ham da. Og vi alle er over 40.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 24. februar 2010 #8 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Jeg er 16 år yngre enn min svigermor. Nå var hun 18 da hun fikk ham da. Og vi alle er over 40.. I overskriften står det at du er 10 år yngre enn henne? I et innlegg etterpå forteller du at hun er 50 nå og at alle er over 40. Mulig jeg er trøtt, men dette får jeg ikke til å stemme. Hvis det er slik at du er 16 år yngre, vil det si at du er 34, og at sønnen hennes er 32. Dette innlegget ditt virker ikke troverdig, du kan ikke regne. Endret 24. februar 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farge Skrevet 24. februar 2010 #9 Del Skrevet 24. februar 2010 I overskriften står det at du er 10 år yngre enn henne? I et innlegg etterpå forteller du at hun er 50 nå og at alle er over 40. Mulig jeg er trøtt, men dette får jeg ikke til å stemme. Hvis det er slik at du er 16 år yngre, vil det si at du er 34, og at sønnen hennes er 32. Dette innlegget ditt virker ikke troverdig, du kan ikke regne. Siste innlegg er nok fra en annen bruker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 24. februar 2010 #10 Del Skrevet 24. februar 2010 I overskriften står det at du er 10 år yngre enn henne? I et innlegg etterpå forteller du at hun er 50 nå og at alle er over 40. Mulig jeg er trøtt, men dette får jeg ikke til å stemme. Hvis det er slik at du er 16 år yngre, vil det si at du er 34, og at sønnen hennes er 32. Dette innlegget ditt virker ikke troverdig, du kan ikke regne. Jeg kan regne utmerket godt, man har jo også en kalkulator tilgjengelig på pc'n må vite. :-p Men altså, mora er 50 år. Jeg er 10 år yngre enn henne og hun fikk sin sønn da hun var 30 år. Er jeg for gammel da? :-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 24. februar 2010 #11 Del Skrevet 24. februar 2010 For å si det på en enklere måte: du er 40, typen er 20 og svigermor er 50. Det er vel ikke aldersforskjellen mellom svigermoren din og deg jeg ville reagert mest på... Jeg synes 20 års aldersforskjell er mye, uansett hvem som er yngst eller eldst. Sier ikke at det aldri kan fungere, men jeg er skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiarra Skrevet 24. februar 2010 #12 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg er 16 år yngre enn min svigermor. Nå var hun 18 da hun fikk ham da. Og vi alle er over 40.. Dette innlegget tror jeg ikke er ts sitt. Til ts: Som nevnt lengre oppe, så ville jeg ikke brydd meg noe særlig om aldersfoskjellen mellom meg og mora hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå