Gjest anonymbruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har alltid vært en ensom ulv alltid... Hvorfor.?.?. jeg klarer meg alene, men hadde kanskje vært fint å ikke være det. Eller jeg er jo ikke helt helt ensom og alene da, men.. noen andre der ute? hvorfor er det slik at noen blir ensomme ulver, uten mange venner, uten kjæreste, ja uten et stort nettverk? . . . ...
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 hvorfor er det slik at noen blir ensomme ulver, uten mange venner, uten kjæreste, ja uten et stort nettverk? . . . ... Hm.. kan det være fordi noen mennesker bare ikke tar like mye initiativ til å bli venner med nye mennesker mon tro? Kan være at jeg tar feil også, at du tar masse initiativ til å bli godt kjent med nye mennesker hele tiden. Men hvis ikke, så kan jo det være en god årsak.
Gjest anonymbruker Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Hm.. kan det være fordi noen mennesker bare ikke tar like mye initiativ til å bli venner med nye mennesker mon tro? Kan være at jeg tar feil også, at du tar masse initiativ til å bli godt kjent med nye mennesker hele tiden. Men hvis ikke, så kan jo det være en god årsak. hmmmm, ja kanskje. men har jo alltid vært slik, siden barnehage. blir litt kjent, men så stopper det alltid , eller så mister jeg helt kontakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå