Amber Skrevet 7. september 2003 #1 Skrevet 7. september 2003 Jeg blir så frb... Hvorfor finner jeg ikke noen sanger jeg søker etter?? Når jeg brukte Win MX kunne jeg koble meg av og på forskjellige servere når dette skjedde, og det funket bra. Jeg prøver å lukke programmet og åpne på nytt, men "search finished without any result... Det stemmer jo ikke, vanligvis drukner jeg i sanger!!! GRRRRR
Gjest Starya Skrevet 7. september 2003 #3 Skrevet 7. september 2003 Jeg finner alltid det jeg vil ha, jeg.
Amber Skrevet 8. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2003 Det virker som om at han ikke klarer og koble seg opp mot noen server... jeg kan søke etter alt mulig, fks hvis jeg skriver kun artist navnet, så burde jeg jo få opp mange alt. Når det da ikke kommer noen, så er det noe feil!
Theolina Skrevet 11. september 2003 #5 Skrevet 11. september 2003 Det kan jo være en ide å søke kun på audio, så det ikke bruker masse "energi" på å lete etter andre filtyper. Når du så søker på audio, må du krysse av for om det er artist, sang eller alt du søker etter. Hvis du for eksempel skriver Metallica og krysser av på sang, vil du bare få opp de sangene som heter metallica.. Håper det hjalp litt?
Amber Skrevet 13. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2003 Takk Tittipus, men det vet jeg.
Crazee Skrevet 13. september 2003 #7 Skrevet 13. september 2003 Altså - om du aldri finn noko, så virkar det som det er problem med å kopla seg opp, ja. Får du fram på statuslinja nederst kor mange GB du kan søka i? Har du ein brannmur, som sperrar for trafikken ut/inn til Kazaa? Har du innstallert Kazaa, og deretter kjørt AdAware? (AdAware vil nok fjerna ein vesentleg del...) Om det siste er tilfelle, innstaller på nytt. (Og då helst Kazaa Lite, slik at du slepp spyware. Versjonen på kazaalite.tk fungerer fint for meg. Men pass på om du brukar AdAware uansett - programmet kan innehalda ei dummy-fil som trengst.) Om du har ein brannmur, sjekk innstillingane her for å sjå om Kazaa er sperra. Om det er noko anna, så kan eg ikkje komma på noko no...
Amber Skrevet 16. september 2003 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2003 Jeg har ikke brannmur, nei. Hva er ADAware? Hvor finner jeg det? Hva er det Gb du snakker om? Takk for svar!
Amber Skrevet 16. september 2003 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2003 Mener du GB som i hvor mange filer / brukere jeg søker i? Et nytt problem nå er at mange av filene er "ødelagte", det er en "skurre del" midt inne i sangene... flere som har opplevd det?
Malou Skrevet 16. september 2003 #10 Skrevet 16. september 2003 Det med skurring midt inne i sanger har jeg opplevd også. Mistenker at det er plateselskapene selv som legger inn bugs for at vi skal bli lei av å laste ned på nettet og heller gå å kjøpe CD'er i butikkene. Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå