Gå til innhold

Hvordan hadde dere tolket dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Hei. jeg har en gutt på ca 1 år, og jeg og barnefaren gikk fra hverandre når gutten vår var 2 månder.. grunnet visse ting jeg ikke vil ta opp her hadde vi null kontakt i ca 5 månder.

fikk tilbake kontakten i juni, og var perlevenner(hvis jeg kan kalle d d), dro på kin9 sammen,spiste mat og så film i helgene,reiste på små dagsturer hit og dit med mini, dro å shoppa sammen, og hadde endel sex ijenn..

Jeg var overlykkelig og trodde at vi kanskje kunne finne tilbake til hverandre ijenn.. men barnefaren sa han ikke var klar for noe forhold da, men han sa at vi fikk se med tiden, og at alt skjedde for en grunn, altså at d måtte ha vært en grunn til at vi tok kontakt m hverandre ijenn.

så jeg tenkte at han trengte tid, og vi fortsatte å være gode venner.

men jeg begynnte å bli mer og mer forelska i han ijenn, og like før jul spurte jeg han rett ut.. han sa at han ikke var intressert i noe forhold m meg.

så til saken, når han er her å har samvær med mini så driver vi og tuller og ler mye, og d virker som han flørter utrolig mye med meg, han blir også litt sjalu når jeg prater med andre gutter.. så lurer på om hva dere hadde trodd om dette, hvordan hadde dere tolka d? tror dere d er håp for at d blir oss ijenn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar at grunnen til at han nøler med å starte på nytt er det som forårsaket bruddet mellom dere. Siden vi ikke vet hva som skjedde, er det vanskelig å vite om det er grunnlag for å starte på ny. Du får bare ta tiden til hjelp, og håpe.

Det er iallfall bra at dere holder sammen og er gode venner av hensyn til barnet dere har sammen.

Skrevet

En mann som ikke har kontakt med meg og barnet mitt i en lengre periode (uavhengig grunn) skal jobbe hardt for å komme inn i varmen hos meg igjen og, har da såpass selvrespekt. Det bør du også ha. Det er han som skal jobbe for å bli en del av deres liv, ikke motsatt. Tenk på barnet deres - det har ikke godt av å ha en pappa som er en fullverdig del av familien en dag, deretter ikke, så med igjen osv. Med andre ord; ha fokus på sønnen din. Vil barnefaren være kjærester med deg igjen må det være under en felles forutsetning om at det nå gjelder for all fremtid. Synes ikke som om han er der nå - på langt nær...ergo; ikke bruk energi på slike tanker om ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...