Gjest undrer... Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Heisann. Jeg har AVG antivirus, og har funnet et par tracking cookies som nå ligger i virus vault. Men hva skjer om jeg trykker delete på dem? kommer de bort fra pc'n, eller blir de "fri" fra virus vault og begynner å gjøre skade? kan man trykke delete på trojanske hester o.l om man har det også? hva skjer da?
Hanselot Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Heisann. Jeg har AVG antivirus, og har funnet et par tracking cookies som nå ligger i virus vault. Men hva skjer om jeg trykker delete på dem? kommer de bort fra pc'n, eller blir de "fri" fra virus vault og begynner å gjøre skade? kan man trykke delete på trojanske hester o.l om man har det også? hva skjer da? Det er sånn virusprogram virker, at dersom du sletter ett virus så slipper du dem egentlig fri slik at de kan gjøre skade. Du får også opp en knapp til når du har sluppet viruset fritt og den brukes til å sende ut viruset til andre pc-er. Ett virusprogram er til for å bekjempe virus, ikke spre dem. Lykke til med slettingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå