Gå til innhold

Hvilke andre forum er du medlem i?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som overskriften sier er spørsmålet enkelt: Hvilke andre forum er du medlem i? Og hvilke er best evt. verst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treningsforum. no, Iform. no og doktor online. Ingen er vel best eller verst. Alle er greie til sitt bruk.

Skrevet

bataljonen.com

Og noen andre jeg ikke har lyst å oppgi navnet på. ;)

Skrevet

vi kunne trengt en som deg på bataljonen, Barbie.

Skrevet

Er det moro der da?

Aldri hørt om det engang jeg.... :oops:

Takk forresten,det var hyggelig sagt! :wink:

Skrevet

DOL også har jeg vært en gang på Mingle

Skrevet

Startet forrige mnd, Barbie.

Jeg har også vært Mingler, NM`er, SM`er.

Jeg er jo også på OIM.

Svipper innom VOY for å se hvilke merkelige uttalelser folk kommer med, men skriver sjelden.

Skrevet

Jeg er registrert på en hel del steder, men er bare aktiv på noen få. Deriblant Kg. *bombe*

Skrevet

Vært på SM, NM, OIM. Har kikket på Voy et par ganger, for å få med meg det siste sladderet.

Hørt om bataljonen, diskuteket og mingle, men opptakskrav er ikke noe for meg :blunke:

Skrevet

Var masse på Dol før, nå er jeg bare innom der av og til. Har vært litt innom på sol og.

Skrevet

Skjønner ikke hva dere snakker om, jenter. :o Kan en av dere gi det til meg med teskje? Please...

Anna :o

Skrevet

Øyh, ztella!

Det er da ikke opptakskrav på batten!

Skrevet

Holder mer enn nok med KG for meg. Greit å ha et liv utenom internett også. Har ikke hørt om halvparten av de forumene folk nevner her en gang...

Jennifer

Skrevet
Øyh, ztella!

Det er da ikke opptakskrav på batten!

Ikke? Jaja, jeg tror det holder med de jeg allerede er på. Kan ikke bruke enda mer tid på dette :blunke:

Skrevet
Holder mer enn nok med KG for meg. Greit å ha et liv utenom internett også. Har ikke hørt om halvparten av de forumene folk nevner her en gang...  

Jennifer

Holder med KG her også - har jo bare såvidt tid til å stikke innom her i ny og ne, og flere timer foran datamaskina er ikke noe jeg higer etter...

Skrevet

Var en gang i tiden FLITTIG bruker av DOL.

Nå titter jeg kun innom her :-)

Skrevet

SM/NM når snuppa var i ovnen og fersk...

Før dette var jeg her inne, samt ivrig leser på noen amerikanske fora - ble lite posting fordi noen andre nesten alltid hadde sagt det jeg ville si (tidsforskjell er noe herk!) - mye bedre! :roll:

Leste Pinglemingle når noen kjenninger ble prøvet, og titter innom voy innimellom, jeg også... :oops:

For riktig lenge siden brukte jeg avsindig mye tid på news (usenet) - det gikk nesten utover både forholdet og jobben - heldigvis kom det så mange skrullinger inn der at jeg ikke orka følge med mer...! :o

Skrevet
For riktig lenge siden brukte jeg avsindig mye tid på news (usenet) - det gikk nesten utover både forholdet og jobben - heldigvis kom det så mange skrullinger inn der at jeg ikke orka følge med mer...! :o

Ikkje ein gong på no.alt.jenteprat? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...