Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2003 #1 Skrevet 7. september 2003 Skal gifte meg neste sommer, og er på jakt etter lokaler for festen. Noen som har tips om steder rundt Hamar? Helst noen som kan tilby "full pakke" (mat, drikke osv.).
kimmi Skrevet 7. september 2003 #2 Skrevet 7. september 2003 det er mange fine plasser rundt hamar du kan velge mellom. spørs litt hva du er ute etter... full pakke løsninger er jo hotellene, og da ville jeg tittet nøye på hotell høsbjør i furnes. meget vakkert og en unik utsikt (derfra ser man... var det fire kirker og fire brennerier???). ellers kan jeg anbefale kilde gjestegiveri i løten. fin plass, nyyydelig mat og fine priser. billigst er definitivt herredsvang i romedal. det er også en finfin plass for et bryllup - og deilig mat serverer dem. de ordner det meste og er veldig fine å forholde seg til. bare skriv en pm om du har flere spørsmål. jeg kan sikkert svare (er ganske bra kjent på hedmarken!). lykke til- er spent på hvordan du gjør det. kanskje du sender en tilbakemelding?
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2003 #3 Skrevet 8. september 2003 Vi har valgt Hoel Gård med transport fra Hamar med Skibladner. Hotell har jeg ikke sansen for....... Men takk for tipsene!!
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #5 Skrevet 9. september 2003 Domkirkeodden??? Mener du kafe'n ved inngangen???
Montezuma Skrevet 9. september 2003 #6 Skrevet 9. september 2003 Må bare innrømme at jeg ikke har vært der siden jeg var liten og yndig (hvilket er veldig lenge siden). Men min kusine hadde sitt bryllup der. Jeg tok keisersnitt akkurat da, så jeg fikk ikke vært med, derfor vet jeg ikke så nøye hvor/hvordan det ble holdt. Mend det ser veldig trivelig ut på bildene.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå