Gjest Ts Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Jeg trenger bare å lufte hjertet mitt litt. Jeg har en samboer som jeg elsker høyt. Vet at han elsker meg også. I dag så jeg at en jente hadde skrevet på facebook hans: Så kjekk du er da Vanligsvis hadde jeg bare ledd og tenk jaja.., stakkars jente, han er min, Men..., jeg klarer det ikke. Det bygger vel sikkert mye på tillit for meg. Vi har vært sammen ett år. Han har sagt feil navn to ganger (en x han har sagt at alle vennene hans syns var så deilig) Han har skrytt av at hun veier det og det og at hun gikk for å være skikkelig deilig. Vet det er fort gjort å si feil navn. Jeg har gjort det jeg og, men ikke til han. Det har glippet ut forann mine venninner. I begynnelsen av forholdet hadde vi sex hver dag og jeg spurte han om hvor ofte han ville ha sex og da svarte han hver dag (Jipp tenkte jeg, men ble brått skuffet) Så bar det på guttetur for han og gutta. Han kom hjem med sugemerke og sexen tok brått slutt. En gang i uken hvis jeg er heldig. Og det er litt fikling først og bang bang ferdig..., og han har øynene lukket hele tiden. Han sier at det er en av gutta som hadde laget sugemerket for at han skulle bli stresset for å komme hjem til meg..., noe som faktisk kan stemme. Han har sagt at han kan få denne kompisen til å ringe meg for å bekrefte og han mener det er bilde av hele seansen. Jeg er en jente som aldri før har vært sjalu og med masse bein i nesa. Han syns det er veldig kult, for jeg sier ifra med engang det er noe, men i det siste har jeg ikke klart det. Jeg er ikke en av gutta, jeg er en jente som trenger å vite at han elsker meg og at han syns jeg er sexy. Jeg er ikke veldig needie, men jeg trenger bekreftelser innimellom jeg som alle andre. Og han er ekstremt dårlig på å trøste meg hvis jeg blir lei meg. Da er han helt stille til jeg begynner å snakke igjen (kan fort gå mange timer) For en mnd siden skrev jeg ett brev til han. Tenkte at med brev ville jeg kanskje nå frem til han og at han kanskje ville få meg til å føle meg litt spesiell igjen.., men det funket ikke så veldig. Når jeg skriver dette, høres han ut som en skikkelig dritt, nå har dere bare fått de negative sidene. Det jeg trenger er litt råd for å prøve å nå frem til han.
Bringebærjenta Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Jeg skjønner at dette ikke er lett for deg. Det er vanskelig å være sammen med noen som ikke får en til å føle seg helt trygg på at man er den ene. Han kan være stresset. Merke forandringer hos deg som han ikke helt vet hva er for noe. Gutter kan merke ting de også, og om han ikke er flink til å snakke så klarer han kanskje ikke så sette ord på det han merker ved deg. Det at han fremhever eksen som så bra ovenfor deg er rett og slett slemt, og det burde du si til han. Fortell rett ut hva du føler, hvis han liker at du er rett på sak burde du kanskje servere det rett på sak. Angående sexen så kan du kanskje prøve noe nytt? Noe fint undertøy, planlegg noe sexy, kanskje bare for å komme ut av rutiner. VIS han at det dere har kan bli mye bedre. Send han en sexy melding, la han forstå at du har lyst på han. Ta kontroll og prøv å føle deg sexy, det smitter så lett over på den andre. Bare noen tips. Hvis han ikke gir deg mer og du prøver og prøver er det kanskje på tide å innse at du fortjener noen som prøver tilbake? Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Jeg ble på en måte veldig glad i deg nå, spesielt med den slutten Kanskje du skal studere han litt mer, er dette en vanlig oppførsel, kanskje han viser hvem han er først nå? Jeg er også den som sier ifra, men noen ganger hender det at jeg bare også ikke klarer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå