Gjest TS Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Er dette noe bra? Så i en annen tråd at mange brukte Decleor cleansing gel, og noen samme type bare milk eller water. Bruker ikke noe til huden men skulle gjerne gjort det. Er så vannskelig å bruke noe og finne noe som er bra når jeg er blakk og alle anbefaler forskjellig..
Frua Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Du må først finne ut av hvilken hudtype du har før du velger rens
Aryia Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 (endret) Decleor er et veldig bra merke da.. Finn ut av hudtypen din, så er det lettere å finne hvilken rens du bør velge. Denne guiden vil kanskje være til hjelp Endret 12. mars 2010 av Aryia
Jade Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 (endret) Creme er for tørr hud Gel er for kombinasjons- og fet hud Water er for sensitiv hud Milk er for alle hudtyper Stikk gjerne innom en hudpleier og få vareprøver på disse + toner, så du vet om du tåler og liker dem før du kjøper stor. Jeg tåler ikke toneren deres, men bruker Water som visstnok ikke man skal trenge toner etterpå. Heldigvis, for jeg hater å sløse bort penger på tull og vas som man ikke trenger Endret 22. februar 2010 av Jade
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Creme er for tørr hud Gel er for kombinasjons- og fet hud Water er for sensitiv hud Milk er for alle hudtyper Stikk gjerne innom en hudpleier og få vareprøver på disse + toner, så du vet om du tåler og liker dem før du kjøper stor. Jeg tåler ikke toneren deres, men bruker Water som visstnok ikke man skal trenge toner etterpå. Heldigvis, for jeg hater å sløse bort penger på tull og vas som man ikke trenger Hei, hvordan reagerer man som oftest viss en ikke tåler decleor?
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Hei, hvordan reagerer man som oftest viss en ikke tåler decleor? Jeg ble ildrød og det svei. Andre reaksjoner kan være unormalt mye kviser, utslett..
Aryia Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 På samme måte som om man ikke tåler andre ting tenker jeg? Svie, kløe, kviser, utslett osv.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Jeg ble ildrød og det svei. Andre reaksjoner kan være unormalt mye kviser, utslett.. hmm, derfor jeg ikke blir kvitt kvisene mine? Bruker decleor.Veldig vanskelig med hudpleie!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 hmm, derfor jeg ikke blir kvitt kvisene mine? Bruker decleor.Veldig vanskelig med hudpleie! Om du fikk masse kviser nesten umiddelbart etter du begynte med produktene er det mulig at du reagerer på noe ja. Masse kviser fra før som ikke går vekk teller ikke derimot
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Om du fikk masse kviser nesten umiddelbart etter du begynte med produktene er det mulig at du reagerer på noe ja. Masse kviser fra før som ikke går vekk teller ikke derimot Takk for svar:) Ja, jeg hadde kviser fra før,er bedre nå,men får fortsatt, håpte det skulle gi seg etter mange fruktsyrepenslinger.
Jade Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 Hei, hvordan reagerer man som oftest viss en ikke tåler decleor? Et hvert ubehag ved bruk av produktet, er grunn nok til å bruke et annet produkt, etter min mening Jeg reagerte ved at jeg svei på huden (toneren). Av den Hydra-floral-et-eller-annet, blir jeg rød i kinnene av. Ikke noe ubehagelig, men ikke noe jeg gidder å bruke mye penger på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå