Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Lurer på om noe kan disse jeans str som de bruker i USA? 0-2-4-6-8-10 osv... Jeg sitter å ser på noen jeans inne på forever21 men skjønner ikke hvilken str jeg er for der er størrelsene 3-5-7-9-11-13 osv. Har googlet mye på størrelsene men de vareiere liksom litt fra siden til side jeg finner. Jeg bruker normail W27/28 (fornarina,lee,killa) eller 38-40 (veromoda jeans) Har funnet ut at jeg da må være en str 7 eller 9, noen som vet om dette kan stemme? Og i såfall hvilken av disse størrelsene?
TanteBrun Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Det er vel ikke verre enn å ta mål av deg selv og så finne størrelsen på sidens målskjema...? :klø: Hvis jeg fant riktig side nå, så vil du finne dette her. Mange fine klær forresten
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Takk for svar -TanteBrun- Jeg får prøve bestille i str 7, ikke værre enn at jeg bestiller 9 neste gang om den blir for liten. Det er jo så billig uansett. Ja masse fine klær der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå