Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Hvordan hadde du reagert om du fant en lapp i postkassa di der det stod "jeg har hatt sex med datteren/sønnen din? Og hva om det stod mannen/kona di i stedenfor?
¤Pernille¤ Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Hjelp, litt av en påstand... Jeg tror jeg hadde ringt politiet.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Hadde nok hatt problemer med å ta det seriøst om det bare var ein lapp i postkassa. Hadde vel vist den til personen det gjaldt, og kasta lappen etterpå.
leirbål Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg ville lurt en liten stund på hvilket barn/ tenåring i nabolaget som hadde kjedet seg litt den dagen. Så ville jeg nevnt det for den det gjaldt, og glemt det.
asyar Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Jeg ville nok syntes det hadde vært ubehagelig først, også hadde jeg nok tenkt at noen har kjedet seg og prøvd å hatt det morsomt.
Gjest Eurodice Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Hvordan hadde du reagert om du fant en lapp i postkassa di der det stod "jeg har hatt sex med datteren/sønnen din? Og hva om det stod mannen/kona di i stedenfor? Jeg hadde også trodd at det var noen i nabolaget som kjedet seg. Hvis det hadde stått på lappen at vedkommende hadde hatt sex med mannen min, hadde jeg ledd. Det hadde vært fullstendig skivebom, for han jeg var gift med, døde for mange år siden. Hva mine barn bedriver, har jeg ingenting med. Dette spørsmålet var vel beregnet på folk med tenåringsbarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå