Gå til innhold

Legge inn bilde på iPhone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får jeg et bilde fra pcen til iPhonen uten at den abselutt skal synkroniseres? Da sletter den en mappe jeg vil ha, og det er ikke aktuelt. Det må da gå ant å legge inn nye ting på denne dumme telefonen uten at den hele tiden skal slette alt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt iphonetransfer (eget program) for å få ting over til iphone når jeg ikke er på min egen maskin. Men det er vel også et valg i itunes at du selv skal styre det?

Skrevet
Jeg har brukt iphonetransfer (eget program) for å få ting over til iphone når jeg ikke er på min egen maskin. Men det er vel også et valg i itunes at du selv skal styre det?

Og når jeg prøver å velge det valget sier den at den kommer til å slette alt :(

Skrevet

Jeg har brukt Itunes til å legge inn både musikk og bilder fra pc'n. Sett X i de mappene du vil skal synkroniseres. Det fungerte fint på min Iphone.

Skrevet
Jeg har brukt Itunes til å legge inn både musikk og bilder fra pc'n. Sett X i de mappene du vil skal synkroniseres. Det fungerte fint på min Iphone.

Ja, men da sier den at den sletter den mappen som allerede ligger på mobilen siden den ikke finnes på pcen.

Skrevet
Ja, men da sier den at den sletter den mappen som allerede ligger på mobilen siden den ikke finnes på pcen.

Hmmm, ja da vet jeg ikke. Det problemet fikk ikke jeg. Jeg hadde bilder inne på mobilen fra før, men fikk ikke noe melding om at den ville slette disse.

Jeg markerer at den skal synkronisere "markerte mapper" så setter jeg hake i den mappen hvor de ønskede bildene ligger i.

Prøvde igjen nå, å får ingen meldinger eller problemer med dette.

Skrevet

Prøvde det samme med musikken min, og alt forsvant. Gikk bra før, men ikke nå mer :(

Skrevet

Da skal du gå inn her,Mac1.no. De hjelper deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...