Gjest Lille pingle Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Har vært igjennom en runde med assistert befruktning (AID) og venter på oppstart ivf om kort tid. Men, den siste tiden har jeg begynt å lure på om jeg ønsker dette nok til å starte på medisiner og alt som følger med. Har hatt en skikeklig knekk etter mye ekstra i etterkant av AID (donor-inseminasjon), og føler meg nå trist og lei og forvirret over det hele. Føler jeg ikke er motivert nok til å starte opp nå, at jeg ikke er sterk nok, men samtidig vet jeg at kanskje er det for sent neste gang. Vet ikke hva jeg skal gjøre...
Gjest oppmuntring... Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Hm, tror ikke disse følelsene er så unormale, og heller ikke at du er pinglete... Vi har ikke kommet like langt som dere, men jeg føler allerede mye av det samme som deg... Har en venninne som holder på med prøverør om dagen. Hun sier at det er tøft, det er det jo ingen tvil om. Men: prøv å tenk hvor bra det blir. Bruk den siste tiden før ivf til å få litt overskudd og positive tanker igjen Det kan kanskje ikke bli verre enn nå, hvis jeg har forstått så er AID mye av det samme som ivf. Du har jo vært gjennom mye alt! Det eneste man ønsker er jo å få barn. Derfor: prøv å vær sterk og oppnå målet ditt Jo før, jo bedre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå