Gå til innhold

Over grensen


Pasha

Anbefalte innlegg

Driver å går reklame for et program om svenskehandel på tv3 nå, og han ene som er med der virker så "kjent" Både jeg og mannen mener at vi har sett han før.

Det har han fyren med brunt hår og kinnskjegg med skinnjakke..som drver og ramser opp bilskilt (sier at det bare er oslo folk eller no). Noen flere som mener at de har sett han før?

Vi kom frem til at det var han som kanskje var med i big brother for noen år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns også han så veldig kjent ut.

Får vel få med meg en episode så kanskje jeg kjenner ham igjen, om ingen her vet hvem han er så jeg slipper å se på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er han. Kjente han igjen med en gang. Han var jo ganske morsom i BB.

Skal bli artig å se hvordan dette programmet blir :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig?

Det lille jeg så utifra reklamen, så blir man jo bare flau over dem.

Jeg er OFTE på grensa og handler når vi har vært i Sverige, og kan med hånden på hjertet si at jeg har aldri opplevd å se slike mennesker som dette, derimot mennesker som oppfører seg.

Tror nok mye er spill for kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig?

Det lille jeg så utifra reklamen, så blir man jo bare flau over dem.

Jeg er OFTE på grensa og handler når vi har vært i Sverige, og kan med hånden på hjertet si at jeg har aldri opplevd å se slike mennesker som dette, derimot mennesker som oppfører seg.

Tror nok mye er spill for kamera.

Tror de nok overdriver litt for å gjøre programmet morsomt og ikke for kjedelig. Men tror ikke jeg kommer til å se på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig?

Det lille jeg så utifra reklamen, så blir man jo bare flau over dem.

Jeg er OFTE på grensa og handler når vi har vært i Sverige, og kan med hånden på hjertet si at jeg har aldri opplevd å se slike mennesker som dette, derimot mennesker som oppfører seg.

Tror nok mye er spill for kamera.

Hehe... Bor alt for langt unna så jeg har aldri opplevd denne formen for svenskehandel.. derfor artig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til noen østfoldinger, og de er akkurat så veldig harry som de i TV-seriene "Charter" og "Svinesund" :sukk::fnise::skratte:

En tur til Svinesund vil gi gratis humor for resten av livet IRL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hjertesukka_*

#kremt# Etter å ha sett reklamen, så skal jeg reise - i motsatt retning! For meg er ikke dette moro, bare flaut. Hvem vil frivillig treffe på sidrompa og gjerrige nordmenn som bare snakker om hvor billig løken er osv- og legger til at "vi bor i feil land". ?Grøss. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett den reklamen, det jeg reagerte på var han med løken,

at han bruker løk som eksempel på prisforskjell mellom Sverige og Norge forundrer meg litt, er løk så dyrt i Norge da ? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...