Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Hei! Jeg er forvirret av all informasjonen som finnes på nettet om syrepeelinger en kan gjøre hjemme. Jeg er på jakt etter en mild peeling.Jeg har ikke acne eller arr.Jeg føler heller ikke for en dyp peeling som flasser i flere dager.Kun en friskere og klarere hud,uten å betale dyrt i salonger.De anbefaler jo oppfølging hver 6.uke. -Green peel.Denne er en kraftig peeling,men skulle visstnok finnes i en mild variant.Et sted de selger er www.naturalskinshop.com Men det er dyrt å få det tilsendt og mye i toll. -Easy phytic.Spurte i en salong,men her må en gjøre det 3-4 ganger på rad og deretter vedlikehold hver 6.uke.Fordelen med denne var at de la peelingen helt oppunder øyepartiet.Jeg ønsker å stramme opp dette partiet.Men hvilken peeling skal jeg kjøpe til dette? Og hva er alt dette med at en må ha bakepulver og vann til å nøytralisere?Og hvilket blandingsforhold i så fall?Det høres ugreit ut alt dette bakepulveret.. Håper noen har tips! Tusen takk!
Gjest Heidie Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Hei, har du hørt om MD Formulations My Personal Peel System? Det er en mild utgave av peelingbehandlingene fra MD du får på salong. Jeg er veldig fornøyd med den Jeg har skrevet mer om den på bloggen min hvis du vil lese. Blir litt mye å skrive alt om igjen Nå ble du kanskje enda mer forvirra, hehe. Men MD Formulations My Personal Peel System er veldig bra
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Hei, har du hørt om MD Formulations My Personal Peel System? Det er en mild utgave av peelingbehandlingene fra MD du får på salong. Jeg er veldig fornøyd med den Jeg har skrevet mer om den på bloggen min hvis du vil lese. Blir litt mye å skrive alt om igjen Nå ble du kanskje enda mer forvirra, hehe. Men MD Formulations My Personal Peel System er veldig bra Tusen takk!Dette kan være det jeg ser etter!Og så flott blogg du har!Masse nyttig,den vil jeg lese mer i senere!
Gjest Heidie Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Tusen takk!Dette kan være det jeg ser etter!Og så flott blogg du har!Masse nyttig,den vil jeg lese mer i senere! Takk for det Bare spør hvis du lurer på noe om Peeling-kitet, jeg bruker det selv nå
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Takk for det Bare spør hvis du lurer på noe om Peeling-kitet, jeg bruker det selv nå Glemte å spørre om du skal nøytralisere med noe etter å ha påført de serviettene med syren?Har lest rundt,og det sies at lactolic og glucolic syrer skal nøytraliseres.Kun TCA er selvnøytraliserende. Det blir snakket om bakepulver her ,mens det kan fåes kjøpt en syrenøytraliserer på nettet. Uansett;jeg håper å slippe noe ekstra styr enn det som finnes i det peeling-kitet. Påfører du servietten tett oppunder øynene?Og hvor fort leverer de?Jeg er utolmodig og vil igang:)
Gjest Heidie Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Glemte å spørre om du skal nøytralisere med noe etter å ha påført de serviettene med syren?Har lest rundt,og det sies at lactolic og glucolic syrer skal nøytraliseres.Kun TCA er selvnøytraliserende. Det blir snakket om bakepulver her ,mens det kan fåes kjøpt en syrenøytraliserer på nettet. Uansett;jeg håper å slippe noe ekstra styr enn det som finnes i det peeling-kitet. Påfører du servietten tett oppunder øynene?Og hvor fort leverer de?Jeg er utolmodig og vil igang:) Alt du trenger følger med i kitet, og der er det også bruksansivning. Er egentlig veldig lett Du trenger ikke noe nøytraliserende. Det er ikke så sterkt. Hvis det svir veldig kan du skylle med vann før du går videre på steg 2. Men jeg syns ikke det svir nok til at jeg ikke holder ut Du må unngå områdene rundt øynene og munnen (på samme måte som ved vanlig ansiktsmaske) Leveringstiden er alt i fra 7 dager til 2 uker på Prettyskin4less.com. Og de skriver ned verdien så du trenger ikke å tenke på toll og moms Klem
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Alt du trenger følger med i kitet, og der er det også bruksansivning. Er egentlig veldig lett Du trenger ikke noe nøytraliserende. Det er ikke så sterkt. Hvis det svir veldig kan du skylle med vann før du går videre på steg 2. Men jeg syns ikke det svir nok til at jeg ikke holder ut Du må unngå områdene rundt øynene og munnen (på samme måte som ved vanlig ansiktsmaske) Leveringstiden er alt i fra 7 dager til 2 uker på Prettyskin4less.com. Og de skriver ned verdien så du trenger ikke å tenke på toll og moms Klem tusen takk!Da har jeg bestillt!Gleder meg til å prøve!Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå