Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 lyden min ble etter en reprasjon så lav. jeg skulle derfor inn å se o noe kunne endres. jeg så at pcen hadde lydenhetne hodetelefoner. og fjernet denne lydenheten.. nå har jeg ingen lyd og jeg finner inget sted der jeg kangjeopprette dette.. burde jeg bare tilbakestille pcen noen timer? til før jeg gjorde dette? hvordan gjør jeg det? har vista
Gjest epleknollen Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 lyden min ble etter en reprasjon så lav. jeg skulle derfor inn å se o noe kunne endres. jeg så at pcen hadde lydenhetne hodetelefoner. og fjernet denne lydenheten.. nå har jeg ingen lyd og jeg finner inget sted der jeg kangjeopprette dette.. burde jeg bare tilbakestille pcen noen timer? til før jeg gjorde dette? hvordan gjør jeg det? har vista Jeg KLARER bare ikke holde meg: men...NÅ skulle du hatt mac du :-) For det første kreves admin rettigheter og at du skriver inn passordet for å få det til. I tillegg har du TimeMachine på alle macer...henter fila tilbake på et tastetrykk Beklager at ikke jeg kunne hjelpe, men dette lar seg sikkert reparere enkelt. PC gutta her inne burde ha et raskt svar på dette
SookieStackhouse Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Hva om du går på Lyd (altså ikonet nede til høyre) klikker avspillingsenheter - velger en av de, høyreklikker og velger "vis deaktiverte enheter" - klikker på den du har deaktivert og aktiverer den igjen? Hvis PC'en din står innstilt på hodetelefoner, men disse ikke er plugget i blir det nødvendigvis stille. Da må du velge PC'en din på oversikten i avspillingsenheter-bildet. Evt høyttalere eller TV (f.eks HDMI) eller hva du nå skal ha lyden ut på.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg KLARER bare ikke holde meg: men...NÅ skulle du hatt mac du :-) For det første kreves admin rettigheter og at du skriver inn passordet for å få det til. I tillegg har du TimeMachine på alle macer...henter fila tilbake på et tastetrykk Beklager at ikke jeg kunne hjelpe, men dette lar seg sikkert reparere enkelt. PC gutta her inne burde ha et raskt svar på dette Feil, du skulle hatt Linux
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Hva om du går på Lyd (altså ikonet nede til høyre) klikker avspillingsenheter - velger en av de, høyreklikker og velger "vis deaktiverte enheter" - klikker på den du har deaktivert og aktiverer den igjen? Hvis PC'en din står innstilt på hodetelefoner, men disse ikke er plugget i blir det nødvendigvis stille. Da må du velge PC'en din på oversikten i avspillingsenheter-bildet. Evt høyttalere eller TV (f.eks HDMI) eller hva du nå skal ha lyden ut på. problemet er at det eneste som var på denne listen var hodetelefoner og nå er listen tom.. og alle knapper er lysegråe og kan ikke trykkes på
Virvel Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Jeg mistet også lyden for en tid tilbake, men løste det rimelig enkelt ved å laste ned nye drivere til lydkortet. Hvis produsenten av pc-en din har en serviceside på nettet kan det hende du finner riktig driver der, hvis ikke må du finne ut hva lydkortet ditt heter og søke selv.
SookieStackhouse Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 Uff og uff. Hvordan gikk det? Løste det seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå