Gå til innhold

Bryllupsreise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt lyst på bryllupsreise jeg. Ikke noe fancy eller dyrt eller reise langt, men kanskje en langweekend med late dager for bare meg og min kjære :)

Er det noen som har tenkt seg på bryllupsreise? I såfall hvor ag hva bruker dere på en bryllupsreise?

Har sett at noen skal på rundreise i USA. Artig, men vi er for hjemmekjære til noe sånt :)

Har tenkt litt på København eller Stockholm så om noen har linker jeg kan få bruk for blir jeg veldig glad for å motta dem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du gjør et søk på bryllupsreise her i forumet, vil du få opp mange treff. Dette har vært diskutert mange ganger de siste månedene...

Gjest Anonymous
Skrevet

Barcelona, er superromantisk, bra sted for en lang helg!!!

Skrevet

Praha er en nydelig by! Og absolutt ikke dyr, her får du mye for pengene.

Skrevet

Vi har diskutert litt forskjellige reisemål, var først bestemt på cruise i Karibien og noen dager i Fort Lauderdale. Men det er en lang flytur og man får jo litt jet-leg og det er kjedelig! :( Så sånn det ser ut nå reiser vi på cruise i Middelhavet og en uke til Nice etterpå... :lol: Sparer ca. 10 000 per pers også! Regner med å bruke rundt 30 000+ lommepenger

Skrevet

Vi håper på å få råd til en liten tur. Forloveren min har sagt han skal sjekke opp hvor det er fint å reise i slutten av september. Blir mest sannsynlig en storby i Europa.

Skrevet

Ups... forloveden min skal sjekke mulige reisemål............

Skrevet

Vi skal på bryllupsreise, hvor vet jeg ikke fordi min kjære skal overraske meg. Det eneste jeg vet er at vi kommer til å reise noen få dager etter bryllupet.

Skrevet
Vi skal på bryllupsreise' date=' hvor vet jeg ikke fordi min kjære skal overraske meg. Det eneste jeg vet er at vi kommer til å reise noen få dager etter bryllupet.[/quote']

Saa spennende...

Jeg har veldig lyst til aa reise med hurtigruta langs hele Norgeskyst og saa til Svalbard..

Prinsen min synes det hoeres litt mye ut aa vaere paa "ferge" saa lenge, men han har veldig lyst til aa se Svalbard og Nordkapp.

Vi kommer nok til aa ta denne ferien til sommeren i stedet for vi er begge ganske tradisjonelle og vil reise paa bryllupsreise rett etter bryllupet..

Det blir nok da til litt varmere stroek.. :D :D :D

Skrevet

Både Køben og Stockholm er kjempefine byer! Du får sikkert mange treff hvis du søker på by-navnene. Vi planlegger å reise til Tallinn og noen andre byer. Det blir nok en slags rundtur.

Skrevet

Både Køben og Stockholm er kjempefine byer! Du får sikkert mange treff hvis du søker på by-navnene. Vi planlegger å reise til Tallinn og noen andre byer. Det blir nok en slags rundtur.

Skrevet

Skrevet

Vi skal to uker til Maldivene.... skal ikke legge skjul på at jeg gleder meg noe helt usansynlig mye.... :oops:

Skrevet

Vi har akkurat bestilt flybillet til Male (Maldivene). Skal reservere hotell når det begynner å nærme oss! Har kjempelyst til å dra til et hotell som heter kuredu. Det ser sååååå fint ut der! Har aller mest lyst til å bo i en vann-villa, men det blir kanskje litt dyrt?

Gleder meg utrolig mye. Håper bare vi får råd...! Det er ikke akkurat den billigste turen man kan få.

Vi drar 7. juni (krysser fingrene)

Skrevet

Håper på å få råd til en tur til Istanbul. Har alltid hatt lyst til å reise dit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...