Gjest :) Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har lest litt om shoppingsenteret i Ullared på nettet, og lurer rett og slett på om det er verdt turen å reise dit. Er det noen her som har vært der? Har forstått at alt er veldig billig der, men har de bare søppelvarer av lav kvalitet eller er det noe som virkelig er verdt å få med seg? Finnes det noe som helst av merkevarer der, eller er alt egne merker og kopier/etterlikninger? Hvor bør en satse på å overnatte hvis en har tenkt seg dit? Når bør en ankomme stedet for å slippe det aller verste kaoset av folk (tid på døgnet/tid på året)? Hvor lang tid bør en beregne for å få med seg det en trenger? - Snakker vi mange dager her?
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Ingen? Jeg tenker uansett å legge sommerferien til den svenske vestkysten, så jeg bare lurer på om jeg skal legge turen dit når jeg likevel er et sted i nærheten (eller i alle fall nærmere enn jeg er akkurat nå).
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Av kosmetikk og toalettartikler så har de akkurat det du finner på Rema, bare billigere. Har vært der en gang (og aldri mer....). Om sommeren er det en vanvittig lang kø for å komme inn der også. Beregn god tid om du skal dit. Personlig ville jeg mye heller gått rundt i en hvilken som helst by i Sverige og shoppet.
Thomasine Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har vært der 1 gang og skal dit igjen i mai. Klær var det ikke noe merke å snakke om - og for klærnes skyld reiser man ikke dit Samsonite-kofferter og blant sportstutstyr finner man merkevarer - og det var billigere! Jeg kjøpte Umbro-sekker til barna, noe klær (billig regntøy som faktisk har holdt!), spill og dvd var billig og andre elektroniske dupeditter. Alt innen kosmetikk var billig - men kanskje ikke alle merkene. 100 stk oppvaskmaskintabletter til 65,- (svenske) er jo billig!! Så for å si det slik - en stor Obs! vil jeg sammenlikne Gekås med, og hadde det ikke vært for at jeg bor gratis hos venner i Ullared og for det sosiale (vi reiser noen jenter en helg!) hadde jeg nok droppet turen...
liv Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Klærne til voksne er litt sparkjøp aktig men det er mye fint til barna når det gjelder klær. Det er masse masse billig elektronik, samme merker som en finner hjemme i el-butikker men bare mye billigere. Filmer til spotpris, sports og dyreting er også bra og billig. Stor hesteavdeling som er veldig billig og bra.
Gjest Illiya Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Det går jo en dokuserie om Ullared på TVNorge nå, så akkurat en episode. Skjønner ikke at folk virkelig reiser omtrent på ferie dit kun for å shoppe??? Et par hadde vært der i 14 dager, og handlet for 60 000. Huset deres var fullt av varer, og det tok dagesvis å pakke ut alt. Skjønner ikke at de fikk plass til det engang. Mannen i paret gremmet seg over pengebruken, og lurte på om de heller kunne dra til Gran Canaria et år, men det var helt utelukket! Til Ullared skulle de hvert år på ferie. Vet det ikke er det du ts mener, men det programmet var helt vilt! Eller rettere sagt, shopperne var helt ville!
Gjest Spinell Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Det går jo en dokuserie om Ullared på TVNorge nå, så akkurat en episode. Skjønner ikke at folk virkelig reiser omtrent på ferie dit kun for å shoppe??? Noen som vet om denne serien ligger på nettet også?
Gjest Jaa Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Hei ! Har hørt mye bra om ullared, har ikkr vært der selv men kunne tenke meg å ta turen Sikkert mye artig å se på, og det skal vist være kjempegod stemning der osv. Sikkert verdt å ta turen ! Lykke til med valget
Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Noen som vet om denne serien ligger på nettet også? Det er bare å gå inn på tvnorge.no å sjekke det
Gjest Spinell Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Det er bare å gå inn på tvnorge.no å sjekke det La meg omformulere: Er det noen som vet om disse episodene er tilgjengelig gratis (og lovlig selvsagt) på nettet?
Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 La meg omformulere: Er det noen som vet om disse episodene er tilgjengelig gratis (og lovlig selvsagt) på nettet? På TV-Norge må du betale for det du skal se av Ullared. Finner du Ullared noe annet sted på nettet så er det vel ikke lovlige sider. Har sjekket canal5.se men det ser ut til at det ikke ligger episoder ute der lenger man kan se ettersom det er en stund siden serien gikk i Sverige.
Gjest Spinell Skrevet 23. februar 2010 #12 Skrevet 23. februar 2010 Mange takk. Det er de sidene jeg også har sjekket. Det kunne jo tenkes at de lå åpent et annet sted, tenkte jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå