Gå til innhold

Hvor ofte?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I gjennomsnitt 1,5 ganger om dagen... icon_wink.gif Heldig, jeg!

_________________

Tiriltunge erter.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tiriltunge den 2002-04-29 10:36 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i går. Da var det nøyaktig en måned siden sist. Kjipt!

noen ganger kan det være to ganger på en dag. Så det går opp og ned må jeg si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I snitt et par gongar i veka. Oftarre når vi er avslappa og har god tid, f.eks late søndagsformiddagar, sjeldnare når vi er stressa og har mykje å tenke på. Har funne ut at vi ikkje klarer meir enn 1 gong om dag, for vi blir så såre.....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det varierer litt men alt fra 1-4 ganger om dagen(bortsett fra da "tante rød" er på visit..) og vi har vært sammen i 5 år(samboere i 4 av dem)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oftest mulig i 4 uker, ingenting de neste 14 dagene, så er det på'n igjen i 3 uker for så å "tørke helt inn igjen" i nye 14 dager.... icon_rolleyes.gif

Men fordelene med de lange friperiodene hans, er jo at man da har hele dagene til å utfolde seg på. enig_animasjon.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sånn "har type såååå langt unna synd på meg" jeg icon_smile.gif

Det innebærer desverre at min frie seksuelle ufoldelse begrenser seg til ca hver 3. helg.

Hadde gått ganske greit det hadde det ikke vært for at jeg tørker så fort inn igjen.Blir jo det svare streve da når snuppen endelig er her.Holder på til Søndagen med prepereringer da jo icon_redface.gif

Hilsen Thea icon_rolleyes.gif som ikke juger i det heeeeele tatt icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ca.5 ganger i uken, og hver gang er det 3 ganger vi har sex på en dag icon_smile.gif er kjempe fornøyd jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ca.5 ganger i uken, og hver gang er det 3 ganger vi har sex på en dag icon_smile.gif er kjempe fornøyd jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Det varierer en del, men i gjennomsnitt ca 4 ganger i uken. Hender vi har gode dager hvor vi har sex 2-4 ganger.

Sunshine=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

oj, her var det tempo på folk gitt. varierer dere hvor og hvordan hver gang også? blir det ikke kjedsommelig? vi har oss bare et par ganger i uken, en gang hver gang, trodde det var ok, men skjønner at jeg må øke på hvis jeg vil med i supermistressgjengen. søren og, håper libidoen øker når jeg slutter med pillen. vil at min mann skal være verdens mest fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...