Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Har posta dette under "Seksualitet", men spør her også - så kan kanskje Moderator bestemme hvor det hører hjemme? Varierer sexlysten hos kvinner alt etter hvor dere er i syklusen? Har dere noen topper i løpet av måneden, eller er det på det jevne? Lurer på dette jeg da... Det virker som om ( i mitt forhold iaf ) min partner er en del mer "kåt" sånn ca. en uke etter at mensen er over. Deretter er hun noe mere "ustabil" ca. en uke før hun får mensen igjen. Det hadde vært fint om noen kunne forklare litt nærmere hvordan dette virker...! ( vi har sex selv om hun har mensen, men jeg føler hun er litt distansert den siste uka før mensen - vanskelig å bli klok på! ) Er litt grønn på dette jeg da... Takk!
Sequax Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Har posta dette under "Seksualitet", men spør her også - så kan kanskje Moderator bestemme hvor det hører hjemme? Varierer sexlysten hos kvinner alt etter hvor dere er i syklusen? Har dere noen topper i løpet av måneden, eller er det på det jevne? Lurer på dette jeg da... Det virker som om ( i mitt forhold iaf ) min partner er en del mer "kåt" sånn ca. en uke etter at mensen er over. Deretter er hun noe mere "ustabil" ca. en uke før hun får mensen igjen. Det hadde vært fint om noen kunne forklare litt nærmere hvordan dette virker...! ( vi har sex selv om hun har mensen, men jeg føler hun er litt distansert den siste uka før mensen - vanskelig å bli klok på! ) Er litt grønn på dette jeg da... Takk! Hei! Lysten har mye med hormoner å gjøre Jeg blir mest horny rundt eggløsning ( naturlig nok ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå