Dolly-Betty Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 (endret) Jeg har hørt masse bra om Lillybutikker i Danmark, både når det gjelder pris og service Har noen et absolutt beste tips til butikk å stikke innom? Jeg trenger kjole i str 46/48... Eventuelt vet noen kanskje om et sted der de selger store finsko til bryllup (str 42)? Vi hadde tenkt oss en tur til Danmark til sommeren og tenkte kanskje at vi kunne kikke litt etter kjole. Vi skal flytte sammen snart, og har snakket om å gifte oss i løpet av året som kommer! :rødme: Endret 22. februar 2010 av Dolly-Betty
Dolly-Betty Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. februar 2010 Ingen som har noen Lilly-erfaringer???
MillaMilla Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har ikke vært hos Lilly selv enda, men vet at man kan bestille tid hos dem i en egen VIP-butikk som ligger i Vejle, på Jylland, så får man hele butikken for seg selv, og all den hjelpen man kan ønske.. Ellers har de også en avdeling på strøget i københavn, og sikkert mange andre steder i landet. Hvis det er København som er reisemålet er det også et par andre store brudekjolebutikker man kan vurdere, house of brides som ligger ved rådhusplassen, og nicolay som ligger ved nørreport stasjon. Venninna mi kjøpte kjole hos Nicolay, og var kjempefornøyd med servicen Ellers kan du sjekke ut en av de danske bryllupssidene; bryllupsklar.dk som har både liste over forselgere, og et forum hvor det diskuteres ivrig.
NemoLinn Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Takker! Lilly i Vejle er fantastisk med service og kundebehandling. Har vært der, men endte ikke opp med kjole derfra. Fikk sydd en ! Vil tro servicen er like god i København.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå