Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi mangler bare å ta HIV-tester før vi sender søknad om prøverør, til Risksen. Men hva skjer så?

Har forstått det slik at gynekologen (Volvat) sender inn søknaden. Tar det lang tid før man får svar?

Hva skjer videre? Hvor lang ventetid er det før man kommer inn på samtale og til selve behandlingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søknad om ivf for oss ble sendt tidlig i januar og så ble vi innkalt til første møte/samtale nå i februar. Så blir det oppstart med nedregulering i løpet av våren sa legen (kan tenke meg 2-3mnd ventetid). Dette er på Ullevål.

Skrevet

Fra vår søknad ble sendt gikk det 8 mnd til oppstart (inkl sommermånedene). Dette er på Riksen.

Skrevet
Søknad om ivf for oss ble sendt tidlig i januar og så ble vi innkalt til første møte/samtale nå i februar. Så blir det oppstart med nedregulering i løpet av våren sa legen (kan tenke meg 2-3mnd ventetid). Dette er på Ullevål.

Oi! Det gikk jo hvertfall superfort til dere fikk samtale!! Kanskje vi bør satse på Ullevål :)

Skrevet

Oi! Det gikk jo hvertfall superfort til dere fikk samtale!! Kanskje vi bør satse på Ullevål :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...