Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Hei! Vi skal i disse dager sende søknad om prøverør. Har hele tiden tenkt at vi går offentlig, men har blitt litt usikker likevel. Har to venninner som holder på med offentlig prøverør og de klager begge to over all ventingen. Hun ene sier også at hvis de kunne valgt på nytt hadde de gått til privat klinikk... Hva er deres tanker rundt dette?? Noen råd og erfaringer å komme med?
Gjest Gjest_Lusa_* Skrevet 24. februar 2010 #2 Skrevet 24. februar 2010 Fordelen med offentlig er jo selvfølgelig prisen, privat koster det omtrent 30' per forsøk! Forskjellige sykehus har forskjellige ventetider, da vi var innom dette for tre år siden var det Telemark som hadde kortest ventetid. Vi bor nord for Oslo og ville absolutt reist til Telemark for å spare flere måneders ventetid Vi ble gravide i ventetiden, heldigvis, men nå sliter vi med å få en til. Jeg er nå over aldersgrensen, og ender vi på prøverør må vi altså betale 30' per forsøk - er ikke mange forsøkene vi har råd til, gitt
Gjest Rockymor Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Dersom penger ikke spiller noen rolle, så trenger du vel ikke å være i tvil? Selv slapp vi fremst i køen, men det var fordi det hastet med å høste egg mens jeg fremdeles hadde noen... Har kun erfaring med offentlig, og er fornøyd med behandlig der. Men har jo hørt det er litt bedre service på privat klinikk, men nå får de jo godt betalt for det... Så egentlig kommer det ann på hva du syns ventetiden er verd...
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2010 #4 Skrevet 25. februar 2010 Jeg har hørt nesten like mye negativt om de private som de offentlige. Men ventetiden er mye kortere da, hvis de har noen i det hele tatt. Men så er det prisen da, den teller mest for de fleste. Vi var i Porsgrunn og var veldig fornøyde med behandlingen vi fikk der, de var helt supre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå