Gjest Lei Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Alle kan ikke komme overens her i verden. To av mine venniner kommer ikke overens og de tåler ikke tryne på hverandre rett og slett. De er helt forskjellige. De er uenige om det meste og havner ofte i diskusjoner. De har prøvd å komme overens men det går ikke. De har hatt mange konflikter gjennom årene.Nå krangler de igjen om et eller anna idiotisk og jeg føler meg så i midten.De har mange felles venner (dette er en liten by, alle kjenner alle) De ber meg hele tiden om å velge side. Jeg har sagt at jeg vil ikke ta parti siden det er sånn man gjør på barneskolen. Jeg orker ikke å være med på konflikten. Dette får de løse på egen hånd. Men de blir bare sure. Ho ene liker ikke at jeg er vennine med ho andre også omvendt.Begge baksnakker hverandre til meg. Dette er en sånn kjip situasjon å være i. Hater den følelsen å være mellom disse to. Helt siden ungdomskolen har de på en måte kranglet om meg. For begge ville være bestevenn med meg. Jeg liker de begge like mye og vil ikke velge mellom de. De får bare respektere at jeg er venn med begge. Men det er selvfølgelig vanskelig for de å akseptere. Er bare så lei drama de sitt!!! Måtte bare få ut noe frustrasjon her.
Wildy Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Si det til dem, i klartekst. Du vil ikke være en del av konflikten dem imellom og finner deg ikke å høre på baksnakking.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Teit av de venninene dine å bli sure for at du ikke vil velge side. Det beste er å bare å ikke blande seg. La de to krangle og diskutere. Hold deg utafor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå