Gå til innhold

forstår ikke hvorfor mannfolka tar avstand

Gjest :/

Anbefalte innlegg

jeg sitter her nok en gang som et spørsmålstegn men kanskje litt klokere alikevell.

nok en mann jeg har datet/truffet/vært sånn hallveis sammen med en stund, kall det hva du vil, har tatt avstand.

og hver gang det skjer så må jeg gå gjennom den tiden og meg selv, hva gjorde jeg galt? har jeg sagt eller gjort noe som fikk de til og snu?

i dette tilfelle så fikk jeg vite av en venninne at han har kommet med kommentarer som omhandler meg, og også sagt ting som omhandler meg som jeg kjenner jeg blir litt såret av.

under "forholdet" da ting begynte og snu, så spurte jeg flere ganger om hvor han sto, hva han følte for meg og om oss.

jeg fikk det samme svaret hver gang, jeg liker deg og vil se hvor dette kan føre henn.

så får jeg vite hva han EGENTLIG føler og tenker om meg og han, som han har fortalt til sin bestekompis (som også er min kompis som ofte snakker om dette i fylla til meg).

hvorfor kan han ikke bare si det han føler og tenker når jeg faktisk spør?? jeg forteller hva jeg føler og tenker både positive ting og negative ting om det skulle være noe og er ærlig, men fikk ikke mye ut av han som sagt.

så disse tingene han har kommentert og sagt om meg, får meg til og tenke på at kanskje alle de andre som snudde tenkte det samme!

eller er jeg bare noe utrolig uheldig :/ har flere ganger fått kommentarer fra flere om at jeg er så uheldig med mennene jeg har hatt i mitt liv.

skulle ønske jeg forstod hva som er galt og hva jeg gjør galt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_vilde_*

Hei.

Jeg skjønner godt hvordan du har det - selv skjønner jeg heller ikke helt hva jeg gjør galt...

Og jeg aldri vært sammen med noen, og er snart 29...

Jeg vet jeg er sjenert, det sier alle, men jeg er både pen og søt og har fin kropp, så det er ikke der problemet ligger, det sier alle også...

Siden du ikke skriver noe om hva de har sagt som sårer deg er det vanskelig å si hva som er problemet ditt. Det kan hende du ganske enkelt har vært uheldig, men at den rette vil dukke opp neste gang? Ikke gi opp håpet, for det fins en for alle, man må bare være tålmodig noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt og høre at det ikke bare er meg!

det han har sagt for eksempel, en venninne av meg skylder meg noe penger og jeg pratet med denne felles vennen våres (ref. bestekompisen hannes som han bor sammen med), og jeg spurte om venninna mi hadde gitt pengene mine til han felles vennen våres fordi hun skulle gi de pengene før hun dro, men så svarte den felles vennen våres at hun ikke hadde reist alikevell. og da kom han med en kommentar "ja men de pengene kan jeg bare ta!" fordi han hadde brukt så mye penger på og handle mat her når vi holdt på sammen vistnok, pluss at jeg har lånt bilen hannes en del uten om jeg vet om han mente bilen i den kommentaren da.

i mitt forsvar så ba jeg han aldri om å handle masse mat, han var hos meg hver dag og jeg spurte av og til om han kunne kjøpe med enkle ting som brød, melk, noe vi manglet til middagen etc av og til. jeg ba aldri om at han skulle komme tilbake med 2 fulle handleposer, og han tilbydde seg ofte og betale når vi dro på butikken sammen om det var snakk om lite ting.

når det gjelder bilen så unnet han meg og kjøre siden jeg nettop hadde fått lappen den tiden og han sa til mine venner til og med at "la hun nå få kjøre og kose seg".

det jeg tror han irriterte seg over (uten at han har sagt noe!) er da jeg var festsjåfør en kveld og tjente ca 1000 kr den kvelden med hans bil, jeg fyllte litt og litt utover kvelden og det var ca like mye bensin på bilen som da jeg startet kjøringen den kvelden etter siste påfylling da jeg var ferdig med og kjøre.

det var ikke snakk om mye bensin, siden han ikke hadde mye bensin til og begynne med.

men han sa hele tiden at han ikke skulle bruke bilen noe særlig før tirsdagen siden han fikk lønning da og han bor sentralt (dette var en fredag eller lørdag, husker ikke helt) men alikevell brukte han bilen mye de neste to dagene uten at jeg visste det før etterpå.

så derfor tenkte jeg at det ikke gjorde noe at jeg ikke fyllte mere, jeg var selv blakk da (arbeidsledig, blakk og desperat etter og tjene litt!).

når jeg tenker meg om skulle jeg brukt litt mer penger på og fylle bilen, som sagt så er jeg ny i bilbruk og hva som er "vanlig" og gjøre. så jeg tror dette har irritert han noe, merket det da han nesten ikke ville låne bilen til meg mere og jeg bare skjønner det, rett og slett!

men han har som sagt ikke sagt noen ting!

en annen ting var, da den samme venninnen jeg nevnte over her satt på besøk hos en felles bekjent av han og venninna mi en gang, luftet han til de at han var lei av hunden min(!) han kan dog være krevende i form av leken/oppmerksomhetssyk pluss at han røyter en del til tider. og at jeg var ung og naiv, ikke at det trenger og bety noe negativt i den grad men.

da jeg pratet med denne venninna mi på msn en gang hun var på besøk hos de, så hadde jeg en veldig dårlig dag og tømte meg til henne om hva jeg følte og pratet med hun i forhold til meg og han også som hadde en del av at jeg var deppa den dagen.

og jeg vet ikke helt hvordan men han og bestekompisen hadde begynt og prate om meg og han, sa hadde han sagt at "han ikke ville være sammen med meg nå i frykt for og få masse følelser for meg og lengte etter meg når han skulle flytte", siden han skal flytte snart.

det har han aldri sagt noe om til meg!

han har også sagt til den samme kompisen at han var redd for å bli sammen med meg, fordi jeg hadde vært dum en kveld på fest og klinet med en annen. dette var helt i starten og ting var usikkert i forhold til oss, men jeg ringte han med en gang jeg kom hjem fra festen og fortalte alt og at jeg angret osv osv.

han sa at alle kan gjøre dumme ting og at jeg var såppas ærlig så det var greit og ikke noe og tenke på. dette er dog den første gangen jeg har gjort noe sånt i forhold til noen! jeg er tvert imot av den utro typen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pasta_*

Når den ene trekker seg tilbake uten at man forstår hva som er grunnen, er det fort gjort å begynne å gruble slik som du gjør nå og tenke gjennom hva som har skjedd i forholdet og tidligere forhold for å prøve å finne en forklaring.. :)

Du skriver at du er redd de tingene han du holdt på med sist har sagt om deg kan være årsaken til at han er avvisende nå, og om det er av samme grunn dette har skjedd med andre før.

De tingene du nevner at han har sagt/synes er at:

- Han har betalt for mye av maten dere har spist

- Han synes du har lånt bilen hans for mye/ofte,

- uten å fylle opp bensin

- Han er redd for å stole på deg pga klineepisoden i starten

- Han er redd han skal bli for glad i deg i tilfelle flytting

- Han har nevnt at du er ung og naiv

- Han synes hunden din er slitsom

Har han noen gang antydet/hintet om at du burde betale mer av maten?

Du skriver at han villig lånte deg bilen først, men at han senere ikke ville låne deg denne mer, sa han hvorfor eller noe om at du burde fylle på drivstoff etter deg?

At hunden din gjør ham sliten er neppe grunn nok til at han ikke vil være sammen med deg mer, og at du klinte med en annen i starten fortalte du jo med en gang etterpå, og likevel har dere fortsatt holdt på ilag etterpå, så da er det vel ikke derfor selv om det kunne gjøre det vanskelig å stole på deg først.

Det med penger/økonomi, om han mener du snylter/lever på ham, vet jeg selv at dette kan være irriterende, men jeg vet jo ikke hvor stor skjevhet det har vært i pengebruk.

Hvordan har det vært med tidligere gutter, har dem betalt mye mer en deg da, slik at du tror det kan være noe med det?

Vanskelig å vite hva som er grunnen, det er nok du som er best til å finne dette ut, men når det ble slutt med tidligere partnere, sa de aldri hva som var grunnen til at de trakk seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_halloen_*

Det du nevner er litt småting, som man kanskje plages mest av når andre ting skranter og.

Men sett bort i fra alt det, så reagerer jeg mest på at det virker som du har - som mange av oss jenter - prøvd å få ut av han akkurat hva han føler imens han ikke vet dette. Menn liker å ta det som det kommer, og jo mer du maser på å få et konkret svar jo mer skyver du han fra deg.

Jeg har gjort det samme, vi hadde ingen problemer bortsett fra at jeg var så hinsides forelsket at jeg trengte en bekreftelse på at vi var kjærester imens han ville ta alt som det kom. Det endte med at jeg presset på hardere, og han ble mer og mer nølende før det hele sprakk.

Når menn sier at de liker deg og vil se hvor det går så må du nesten bare ta det svaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilen du gjør (og mange med deg) er at du/dere i store trekk lever som om dere er i et forhold, men uten at dere egentlig har et seriøst, gjensidig og avklart parforhold. Da blir det fort bare surr. Det sier seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når den ene trekker seg tilbake uten at man forstår hva som er grunnen, er det fort gjort å begynne å gruble slik som du gjør nå og tenke gjennom hva som har skjedd i forholdet og tidligere forhold for å prøve å finne en forklaring.. :)

Du skriver at du er redd de tingene han du holdt på med sist har sagt om deg kan være årsaken til at han er avvisende nå, og om det er av samme grunn dette har skjedd med andre før.

De tingene du nevner at han har sagt/synes er at:

- Han har betalt for mye av maten dere har spist

- Han synes du har lånt bilen hans for mye/ofte,

- uten å fylle opp bensin

- Han er redd for å stole på deg pga klineepisoden i starten

- Han er redd han skal bli for glad i deg i tilfelle flytting

- Han har nevnt at du er ung og naiv

- Han synes hunden din er slitsom

Har han noen gang antydet/hintet om at du burde betale mer av maten?

Du skriver at han villig lånte deg bilen først, men at han senere ikke ville låne deg denne mer, sa han hvorfor eller noe om at du burde fylle på drivstoff etter deg?

At hunden din gjør ham sliten er neppe grunn nok til at han ikke vil være sammen med deg mer, og at du klinte med en annen i starten fortalte du jo med en gang etterpå, og likevel har dere fortsatt holdt på ilag etterpå, så da er det vel ikke derfor selv om det kunne gjøre det vanskelig å stole på deg først.

Det med penger/økonomi, om han mener du snylter/lever på ham, vet jeg selv at dette kan være irriterende, men jeg vet jo ikke hvor stor skjevhet det har vært i pengebruk.

Hvordan har det vært med tidligere gutter, har dem betalt mye mer en deg da, slik at du tror det kan være noe med det?

Vanskelig å vite hva som er grunnen, det er nok du som er best til å finne dette ut, men når det ble slutt med tidligere partnere, sa de aldri hva som var grunnen til at de trakk seg?

Nope! han har aldri antydet at jeg burde betale noe/mer til hverken bil eller mat.

han har ikke sagt noen ting om noe, men tydeligvis luftet ting hos sine venner som jeg har fått høre igjen!

han har også vært gavmild og kjøpt et band til hunden min, noe jeg ikke ville han skulle gjøre siden jeg syntes det var for dyrt og bare kjøpe men han insisterte, dette var i starten også.

de andre partnerene jeg har hatt har heller aldri sagt noe, bare trukket seg. løyet og trukket seg unna! ingen har noen gang sagt akkurat hvorfor de trekker seg!

en annen ting som kanskje også kan ha vært litt av grunnen, i starten gitt ting veldig fort, så vi bestemte oss for å ta ting med ro. men det ble for mye ro...han lå aldri over lengre, hadde ikke sex lengre, ringte aldri eller sendte sms lengre...så jeg ville ha bekreftelse på hva vi var noen ganger, men da fikk jeg bare det svaret om at han likte meg. kan også ha noe og si kanskje :S

jeg synes nå ikke at de jeg har vært med har betalt mer enn meg, vi har holdt oss for det meste i leiligheten min og derfor synes jeg det bare er rett at de har handlet litt. men jeg har aldri bedd om at noen av de skal handle mer enn det jeg har bedt om, pålegg, melk, en ting eller to man manglet til middagen for eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en annen ting som kanskje også kan ha vært litt av grunnen, i starten gitt ting veldig fort, så vi bestemte oss for å ta ting med ro. men det ble for mye ro...han lå aldri over lengre, hadde ikke sex lengre, ringte aldri eller sendte sms lengre...så jeg ville ha bekreftelse på hva vi var noen ganger, men da fikk jeg bare det svaret om at han likte meg. kan også ha noe og si kanskje :S

Jeg synes det høres ut som at du har lagt alt for mye i dette "forholdet", mens for han så har det bare vært litt bli kjent/testing hvorpå han til slutt fant ut at det ikke var noe spesiellt der alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
jeg sitter her nok en gang som et spørsmålstegn men kanskje litt klokere alikevell.

nok en mann jeg har datet/truffet/vært sånn hallveis sammen med en stund, kall det hva du vil, har tatt avstand.

og hver gang det skjer så må jeg gå gjennom den tiden og meg selv, hva gjorde jeg galt? har jeg sagt eller gjort noe som fikk de til og snu?

i dette tilfelle så fikk jeg vite av en venninne at han har kommet med kommentarer som omhandler meg, og også sagt ting som omhandler meg som jeg kjenner jeg blir litt såret av.

under "forholdet" da ting begynte og snu, så spurte jeg flere ganger om hvor han sto, hva han følte for meg og om oss.

jeg fikk det samme svaret hver gang, jeg liker deg og vil se hvor dette kan føre henn.

så får jeg vite hva han EGENTLIG føler og tenker om meg og han, som han har fortalt til sin bestekompis (som også er min kompis som ofte snakker om dette i fylla til meg).

hvorfor kan han ikke bare si det han føler og tenker når jeg faktisk spør?? jeg forteller hva jeg føler og tenker både positive ting og negative ting om det skulle være noe og er ærlig, men fikk ikke mye ut av han som sagt.

så disse tingene han har kommentert og sagt om meg, får meg til og tenke på at kanskje alle de andre som snudde tenkte det samme!

eller er jeg bare noe utrolig uheldig :/ har flere ganger fått kommentarer fra flere om at jeg er så uheldig med mennene jeg har hatt i mitt liv.

Er nok noe med kjemien og " varmen " i forholdet han savner ..Mulig du ikke er hans " type kvinne " , . Noe han fant ut etterhvert . Derfor bryr han seg om bagateller og småting nå ...

Hadde han følt du var helt toppers til dame for han , ja perfekt - hadde han vell ikke orket å bry seg om billån og noen usle kroner ....Du sa dere tok det litt for rolig kanskje .... Du tok ikke initiativ til sex og holdt han litt på avstand slik kanskje ? Mulig han forventet seg et litt " hetere " forhold og det ble for " tamt " og kjedelig rett og slett ! Ja det tror jeg . Som du sier lå han ikke over hos deg engang . HVORFOR ? Ba du han ikke om å bli over ? Var forholdet så og si mest bare " vennskapelig " ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok noe med kjemien og " varmen " i forholdet han savner ..Mulig du ikke er hans " type kvinne " , . Noe han fant ut etterhvert . Derfor bryr han seg om bagateller og småting nå ...

Hadde han følt du var helt toppers til dame for han , ja perfekt - hadde han vell ikke orket å bry seg om billån og noen usle kroner ....Du sa dere tok det litt for rolig kanskje .... Du tok ikke initiativ til sex og holdt han litt på avstand slik kanskje ? Mulig han forventet seg et litt " hetere " forhold og det ble for " tamt " og kjedelig rett og slett ! Ja det tror jeg . Som du sier lå han ikke over hos deg engang . HVORFOR ? Ba du han ikke om å bli over ? Var forholdet så og si mest bare " vennskapelig " ?

det er godt mulig han følte det slik, det klikket jo ikke akkurat ved første øyekast mellom oss. men har sakte men sikkert blitt mer og mer glad i han og lært han og kjenne.

men det andre du skriver her, det var rake motsatt.

jeg spurte om han ikke ville ligge over, jeg ville ha sex, jeg ville finne på ting og være sammen og bli kjent. (ikke for det vi var jo sammen litt selvsagt)

HAN tok avstand fra dette.

mulig han følte det var vennskapelig, ikke vet jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
det er godt mulig han følte det slik, det klikket jo ikke akkurat ved første øyekast mellom oss. men har sakte men sikkert blitt mer og mer glad i han og lært han og kjenne.

jeg spurte om han ikke ville ligge over, jeg ville ha sex, jeg ville finne på ting og være sammen og bli kjent. (ikke for det vi var jo sammen litt selvsagt)

Okey - det " klikket " alltså ikke mellom dere akkurat ved første møte ! DER ligger nok noe av grunnen også ...

Det BØR KLIKKE ved første møte ...om det er verdt bryet mener jeg . Alt annet er vennskap for meg .

Han er ikke noe tap for deg ...gå heller ut å finn deg en som det " klikker med " ved første møte ...

Er bare bra han trekker seg unna nå . Bra for deg også faktisk . Ellers blir du sikkert å angre senere når du sitter der " fastlåst " med hus og mann - for så å møte mr. right one som det klikker med fra første stund - og som du har lyst å spise opp - men ikke kan ....he he Livet er tragisk av og til ...he he

Lykke til vidre ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Var sikkert noe " galt " med han da .... eks bitteliten kuk ... De er ofte VANSKELIGE å få til sengs og bare " lurer " oss kvinnfolk ... hisser oss max opp , kliner og står i ... for så å ikke ville ha sex . ?

Han var sikkert bare en " lure- kuk " . DET FINNES det også : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var sikkert noe " galt " med han da .... eks bitteliten kuk ... De er ofte VANSKELIGE å få til sengs og bare " lurer " oss kvinnfolk ... hisser oss max opp , kliner og står i ... for så å ikke ville ha sex . ?

Du skremte vel vettet av stakkarn tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt og høre at det ikke bare er meg!

det han har sagt for eksempel, en venninne av meg skylder meg noe penger og jeg pratet med denne felles vennen våres (ref. bestekompisen hannes som han bor sammen med), og jeg spurte om venninna mi hadde gitt pengene mine til han felles vennen våres fordi hun skulle gi de pengene før hun dro, men så svarte den felles vennen våres at hun ikke hadde reist alikevell. og da kom han med en kommentar "ja men de pengene kan jeg bare ta!" fordi han hadde brukt så mye penger på og handle mat her når vi holdt på sammen vistnok, pluss at jeg har lånt bilen hannes en del uten om jeg vet om han mente bilen i den kommentaren da.

i mitt forsvar så ba jeg han aldri om å handle masse mat, han var hos meg hver dag og jeg spurte av og til om han kunne kjøpe med enkle ting som brød, melk, noe vi manglet til middagen etc av og til. jeg ba aldri om at han skulle komme tilbake med 2 fulle handleposer, og han tilbydde seg ofte og betale når vi dro på butikken sammen om det var snakk om lite ting.

når det gjelder bilen så unnet han meg og kjøre siden jeg nettop hadde fått lappen den tiden og han sa til mine venner til og med at "la hun nå få kjøre og kose seg".

det jeg tror han irriterte seg over (uten at han har sagt noe!) er da jeg var festsjåfør en kveld og tjente ca 1000 kr den kvelden med hans bil, jeg fyllte litt og litt utover kvelden og det var ca like mye bensin på bilen som da jeg startet kjøringen den kvelden etter siste påfylling da jeg var ferdig med og kjøre.

det var ikke snakk om mye bensin, siden han ikke hadde mye bensin til og begynne med.

men han sa hele tiden at han ikke skulle bruke bilen noe særlig før tirsdagen siden han fikk lønning da og han bor sentralt (dette var en fredag eller lørdag, husker ikke helt) men alikevell brukte han bilen mye de neste to dagene uten at jeg visste det før etterpå.

så derfor tenkte jeg at det ikke gjorde noe at jeg ikke fyllte mere, jeg var selv blakk da (arbeidsledig, blakk og desperat etter og tjene litt!).

når jeg tenker meg om skulle jeg brukt litt mer penger på og fylle bilen, som sagt så er jeg ny i bilbruk og hva som er "vanlig" og gjøre. så jeg tror dette har irritert han noe, merket det da han nesten ikke ville låne bilen til meg mere og jeg bare skjønner det, rett og slett!

men han har som sagt ikke sagt noen ting!

en annen ting var, da den samme venninnen jeg nevnte over her satt på besøk hos en felles bekjent av han og venninna mi en gang, luftet han til de at han var lei av hunden min(!) han kan dog være krevende i form av leken/oppmerksomhetssyk pluss at han røyter en del til tider. og at jeg var ung og naiv, ikke at det trenger og bety noe negativt i den grad men.

da jeg pratet med denne venninna mi på msn en gang hun var på besøk hos de, så hadde jeg en veldig dårlig dag og tømte meg til henne om hva jeg følte og pratet med hun i forhold til meg og han også som hadde en del av at jeg var deppa den dagen.

og jeg vet ikke helt hvordan men han og bestekompisen hadde begynt og prate om meg og han, sa hadde han sagt at "han ikke ville være sammen med meg nå i frykt for og få masse følelser for meg og lengte etter meg når han skulle flytte", siden han skal flytte snart.

det har han aldri sagt noe om til meg!

han har også sagt til den samme kompisen at han var redd for å bli sammen med meg, fordi jeg hadde vært dum en kveld på fest og klinet med en annen. dette var helt i starten og ting var usikkert i forhold til oss, men jeg ringte han med en gang jeg kom hjem fra festen og fortalte alt og at jeg angret osv osv.

han sa at alle kan gjøre dumme ting og at jeg var såppas ærlig så det var greit og ikke noe og tenke på. dette er dog den første gangen jeg har gjort noe sånt i forhold til noen! jeg er tvert imot av den utro typen!

Hvis disse tingene har skjedd i begynnelsen av et forhold, kan jeg til dels forstå at han trekker seg.

1. Du skriver at du ikke ba han kjøpe mat... men hvis du har potensielle kjærester på besøk som ikke en gang er definerte kjærester burde du sørge for å kjøpe inn det du manglet før du spør han. Det kan lett oppfattes som snylting.

2. Låner du bilen , fyller du på bensin. Jeg hadde ikke en gang lånt bilen til private ærend hvis vi ikke var kjempegodt kjent. En annen sak er det om han ber deg stikke ut for å handle noe til ham.

3. Man kliner ikke med andre på en fest når man har med en potensiell kjæreste, selv om man ikke er kjærester enda.

Jeg tror typen har tenkt. : Hvis det er sånn nå, før vi er blitt skikkelig kjent, hvordan vil det bli når vi er kjærester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en venninne av meg. Hun har en tendens til å drive på med en fyr i seks-sju måneder, noen ganger ett år. Han stiller aldri hundre prosent opp for henne, men hun definerer seg ikke som singel, og sier at de har et forhold. Problemet er at han ikke mener det samme.

Neste gang bør du kreve en avklaring på hva dere er, eventuelt ikke er, tidligere. Hvorfor kaste bort tiden sin på noen som ikke klarer å bestemme seg for hva de vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha! nei det er ikke tilfelle her ihvertfall. vi har hatt sex, men da ble han som regel slapp nesten hver gang! så ikke noe hurra-opplevelser det heller. han grunnet med det at vi gikk for fort fram og det derfor ikke føltes helt rett, derfor ble det ingen sex etter vi bestemte oss for å ta det helt med ro.

enig med deg over her, hvorfor kaste bort tiden med noen som ikke klarer bestemme seg...det er ikke første gang jeg er borti noe sånt. skjønner ikke at jeg gidder!

jeg har ihvertfall bestemt meg for å ta det opp med han nå.

ringte han i går for og høre om han kunne komme innom, uten og si hvorfor. men han var utenbys akkurat da, og kom hjem sent i går så vi skulle ta det i dag istede sa han. så spurte han om det var noe spesielt, så sa jeg bare at jeg skulle prate litt med han.

håper han er nervøs nå ;)

skal egentlig bare spørre om han synes jeg skylder han penger, og om hvorfor han ikke har sagt noe. har ikke noen forhåpninger om noe gjenforening. det får bli som det blir, men greit og skvære opp før han flytter herifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! nei det er ikke tilfelle her ihvertfall. vi har hatt sex, men da ble han som regel slapp nesten hver gang! så ikke noe hurra-opplevelser det heller. han grunnet med det at vi gikk for fort fram og det derfor ikke føltes helt rett, derfor ble det ingen sex etter vi bestemte oss for å ta det helt med ro.

Det tyder da på at dere ikke passer i sammen på noen som helst måte.

Sannsynligvis forekommer utskillelse av visse feromoner som man mer eller mindre ubevisst oppfatter igjennom lukt og smak også hos mennesket. Denne effekten har nok en viss betydning for personkjemien og ikke minst seksuell opphisselse. Hvor stor betydning det egentlig har, er jo derimot noe uklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...