Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Jeg skal bo hos en venn i 14 dager og vil gi en liten gave som takk for gjestfriheten. Han er 25 år og ikke veldig materialistisk av seg. Vil ikke gi han en ting/duppeditt... Ikke sjokolade eller annen godis... Tror ikke han setter stor pris på en blomsterbukett, ei heller vin. Hva gir man da?
Gjest NewMonkey Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 En stor klem =DD +1 en skikkelig god, varm og lang klem
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Vin og blomstre er typisk takk for at jeg fikk være her presang.Når han ikke setter mye pris på noe,må det gå an å bare gi han vin for eksempel. Liker han den ikke,kan han gi den videre. klem kan han få i tilegg!
Rosebud Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Lag ham (eller kjøp - litt ettersom) en god middag + dessert med en flaske vin siste dagen du er der, for eksempel. Eller spander en kinotur eller liknende. Siden han ikke er materialistisk av seg vil han kanskje sette pris på en opplevelse av noe slag fremfor en dings Ellers er en bok/dvd også en idé, da det er mer på opplevelse-siden enn på "ting"-siden.
babord Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Spander en fin middag på han siste kvelden, og gi han et innrammet bilde av dere som du har tatt i løpet av oppholdet
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Gavekort på sex hvis dere bedriver det! Ellers bare bidra i husarbeidet, innkjøp og hjelpe til med middagen/lage middag av og til. Kanskje bake noe godt i stor porsjon som kan fryses ned og han lett kan varme opp senere... Jeg hadde ikke forventet meg det store av noen som får bo hos med i et par uker, annet enn at vedkommende bidrar littegrann i hjemmet.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 En bok? Den er underholdende/lærerik. Ta utgangspunkt i hobbyer og interesser han har, så finner du nok på noe passende!
Wonders Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 (endret) hva med noe til badet? En skikkelig mann har ikke noe imot en bra ansiktskrem, fra BodyShop. De har en mengde herre-produkter som er flotte. Gubben bruker denna; http://forbrukerportalen.no/imagearchive/i...20Protector.jpg (er blitt mørke grå tube nå) Eller en liten tube ansikts-greier til Boss sin serie? En krem holder lenge. http://www.perfumezilla.com/images_product...h-150ml-men.jpg Endret 22. februar 2010 av Wonders 1
Snipa Skrevet 22. februar 2010 #12 Skrevet 22. februar 2010 Hvis du bor der fjorten dager, så kanskje du finner noe han mangler? Selv om han ikke er opptatt av "ting", kan jo være at steikepanna er helt utslitt eller noe sånt. NB: Dette bør være noe HAN bruker og har bruk for, ikke noe du synes han burde ha :-) Ellers - hvis han drikker kaffe, så kanskje noe god kaffe kan være presang? Eller fylle opp med tørrvarer og mat (som han bruker)?
Wonders Skrevet 22. februar 2010 #13 Skrevet 22. februar 2010 (endret) Snipa det var smart. Du kan kjøpe en haug m dass-ruller. Det er noe menn alltid glemmer å ha i huset. Eller en homer simpson brusopptrekker fra teknikkmagasinet som kommer med visdomsord ala homer hver gang man trekker opp en flaske...kul. Kan henge på kjøleskapet en dag... Homer opptrekker med magnet; "80% of the Human body is water.... or in my case Beer!", "To Alcohol ...The Cause of and Solution to all of life's problems!", "Drink up! Not drinking is only gonna make it worse". Opptrekkeren er utstyrt med en magnet på undersiden, så kjøleskapdøren er den perfekte oppbevaringsplass når du ikke pilser. Pris: 199.50 kr Endret 22. februar 2010 av Wonders 1
Gjest brutal_mann Skrevet 22. februar 2010 #14 Skrevet 22. februar 2010 hva med noe til badet? En skikkelig mann har ikke noe imot en bra ansiktskrem, fra BodyShop. De har en mengde herre-produkter som er flotte. Hæ hæ hæ hæ hæ! Ooooh... Du er ikke Mann om du holder på meg slike femigreier
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #15 Skrevet 22. februar 2010 Dassruller er faktisk ikke så dumt! Skal du være fin på det så hadde det vært fint og kjøpt en kurv med delikatesser, litt ost og oliven og lignende. Men faktisk så hadde det jo vært praktisk og gøy og fått en handlekurv med dasspapir, suppeposer, shampo, hermetikk, rundstykker, pils, chips, kaffe, tannkrem, vaskepulver og slike ting! Litt morsomt, og ikke minst noe han faktisk trenger. Som gjest i 14 dager så regner jeg med du betaler for deg mtp mat, men du bruker vel også litt av hans husholdningsprodukter uten å gi igjen. Som student fikk jeg noe slikt fra en onkel som kom på besøk, da jeg var fattig så var det mye gøyere å få spaghetti a la capri, tuborg og tomatsuppe enn nok en blomst og en tekanne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå