Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når og hvordan visste du at han var den rette? :) Synes det er så koselig å høre om sånt, er så mange tråder om problemer og diverse.

og et bittelite tilleggsspørsmål: er det noen som er gift med sin første kjæreste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gift med min første kjæreste :)

Vi har vært sammen i snart 7 år, og vært gift i 3 av dem.

Vi skjønte nesten med én gang vi møtte hverandre at vi var tvillingsjeler.

Ja, jeg vet det høres klisjéaktig ut, og jeg er faktisk ikke en av de menneskene som tror på kjærlighet ved første blikk :P

Men å treffe noen man har så mye til felles med er ganske spesielt (særlig når vi begge ble karakterisert av våre venner som ganske merkelige).

Det lå nok i luften allerede kort tid etter at vi hadde møtt hverandre at vi likte hverandre veeeldig godt, men det tok 4 mnder før vi ble sammen, etter veldig mye rundt-grøten-vandring.

Men det var ikke lang tid etterpå at vi begge visste at vi elsket hverandre :rødme:

Grunnen til at jeg visste at han var den rette var bl.a. at jeg trivdes utrolig godt i hans selskap, og vi likte å gjøre ting sammen.

Jeg er vanligvis en utrolig vanskelig person å komme innpå, men det var akkurat som om han "kunne koden" eller noe (Jeg føler at jeg uttrykker meg utrolig cheezy nå, men det var nå sånn det føltes).

Vi kunne prate om absolutt alt mulig. Vi var utrolig fascinerte av hverandre, hverandres tanker, intelligens, kropper, humor, hobbyer, alt!

Jeg tror ikke på sånne ting som "the one true love" og denslags, men jeg føler meg utrolig heldig som har funnet en så bra match.

Selvfølgelig kan vi krangle så fillene fyker av og til også, men vi har et sterkt vennskap og elsker hverandre høyt. Vi ler mye sammen, har lange samtaler om alt mulig, og støtter hverandre når det gjelder jobb og hobbyer.

Det er kanskje enkelte erfaringer jeg har gått glipp av siden jeg ikke har vært i mer enn ett forhold, men jeg ville ikke ha byttet det bort.

Jeg har hatt flaks og funnet min companion på første forsøk.. :smilorange:

Gjest Gjest_Marthe_*
Skrevet

Vi har vært sammen i snart åtte år og giftet oss i 2006. Han er min andre ordentlige kjæreste. Hadde noen useriøse forhold før det...

Vi var bekjente i noen år, dermed venner i noen år og så ble vi sammen. Har alltid syntes han var veldig kjekk og hyggelig, men tenkte ikke "sånn" på han i starten.

Det tok en god stund før jeg visste at han var den rette. Etter litt erfaring på kjæresteområdet, tenkte jeg ikke mye på at han for alltid skulle være min når vi ble kjærester og samboere engang. Jeg ble mer og mer sikker etterhvert som vi tilbringte tid sammen, og flere små episoder gjorde at jeg følte at han er den rette for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...