Essi89 Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Nå som sommeren nærmer seg kjenner jeg at jeg har behov for forandring... Jeg har vært blond før men ønsker ikke å bli det igjen, men ønsker likevel å ha litt mer "spill" i håret nå som det går mot lysere tider. Sist jeg var til frisøren ang. farge sa jeg at jeg ville ha "mer enn en farge" i det, både "lysere" og "mørkere", men jeg tror ikke hun skjønte helt hva jeg ville og jeg endte opp med... Ja, helbrun fornying av den fargen jeg hadde før. (Kunne jeg like gjerne ha farget selv, så det var 1000 kr well wasted!) Nå, jeg har mørkebrunt hår, pleier å farge det hjemme i mørkebrun farge og håret mitt er så mørkt under at ettervekst vises ikke spesielt mye så jeg farger det ikke ofte. Jeg har fortsatt lyst på mer spill i håret mitt! Jeg ser for meg noe slikt http://fashionjunkiie.com/wordpress/wp-con...2009/12/031.jpg i en mørkere variant. Er ikke ute etter direkte blonde striper, men litt nyanser og spill.. Er det i det heletatt mulig å få gjort noe slikt med selvfarget, mørkebrunt hår? Foliestriper kanskje? Vet ikke hvorfor frisøren var så negativ til det, eller om hun rett og slett misforsto hva jeg egentlig ville? Well, hvis dere har noen erfaring - tell me! Hva skal jeg gjøre/etterspørre? Kommer det til å bli bra? Har liksom lys hud og blå øyne fra før, så det ser ikke unaturlig ut å bli litt "lysere".
phronima Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Jeg syns du skal ta med bilder til frisøren og få han/henne til å hente et fargekart slik at dere kan bestemme nyanser sammen. Et bilde sier mer enn tusen ord, så om du ikke vet helt hvordan du skal formulere deg, er det absolutt bedre. Det er absolutt mulig å få til slik, men det koster litt mer enn vanlig farging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå