Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg savner deg! Du vet det?" skrev han. "Jeg savner deg også!!" svarte jeg.

"Vet du hva jeg savner utrolig mye? Smilet ditt... Klemmene dine... Kyssene... Og kroppen din" skrev han. Vi har vært litt på dealern, og har ikke sett hverandre på litt over en mnd og skal snart sees igjen.

Bør dette ikke overanalyseres og bare tas som et kompliment, eller er det et tegn på at han er mest interessert i det fysiske?

Hvis jeg skulle ramset opp hva jeg savner mest ved han akkurat nå så er det å være nær han, at vi holder rundt hverandre, og de fine samtalene vi har før vi sovner når vi overnatter sammen.

F.eks humoren hans og sexen savner jeg også, men det kommer litt i andre rekke...

Lurer på om jeg legger for mye i det vi har sammen. At han er mer ute etter sex og fysisk kontakt enn å bli kjent med meg som person... Eller at han bare skrev det som falt han inn der og da. Noen ganger er det jo sexen jeg savner aller mest også, men det sier jeg ikke...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jente22_*
Skrevet

Tror du skal ta det som et kompliment. For det er jo det det er :)

Hvis du føler deg usikker på hva han egentlig er ute etter, så kan du jo prøve å snakke med han om det?

Utifra hva han skrev til deg på mld, så tror jeg at han liker deg.

Skrevet

Jøsses.

Han er bare en mann, og han tror nok at det er dette kvinner liker å høre. Og det er det vel også? Et kjempeflott kompliment mener nå jeg. Jeg hadde aldri kommet til å analysere dette til noe negativt.

Om ikke det er noe annet du har følt på når dere har vært sammen, som har gjort at du har kommet på denne tanken da?

Skrevet
Om ikke det er noe annet du har følt på når dere har vært sammen, som har gjort at du har kommet på denne tanken da?

Nei, det er ikke det. Nå er det jo en stund siden jeg har sett han og. Begynte å gruble på om han kanskje hinter om at det er det fysiske han er mest opptatt av, bare så jeg er klar over det liksom. Men da tenker jeg ikke mer på dette. Takker for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...