MellonCollie Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Jeg liker fortsatt å bruke body på lillegutt da jeg vet at vi da unngår noen kalde glipper, og det holder bleia litt på plass Men snart har han vokst ut av det han har, og det er på tide å fylle på litt. Nå bruker han str 92, og da finner jeg ikke lenger bodyer på kjedebutikkene som Lindex og H&M. Hvor handler dere andre bodyer i større størrelser? Gjerne tips til nettbutikker!
MarianneE Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Janus har opp til 100 vet jeg, og de er veldig gode i størrelsen. Min datter bruker 92 i klær, men Janusbodyene kan hun bruke i str 80.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Sjekk ut Baby-Shop og Name-It. De skal i hvert fall ha til størrelse 98. Jeg fant da helt opp til 104 for et par år siden, men de har kanskje forandret seg.
Ella* Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Har funnet bodyer i str. 92 og 98 på Cubus, Exit (merke Name-It) og hos Janus. Alle i ull, men bomull finnes sikkert også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå