Gjest Gjest_Hannah_* Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Jeg er 36 år og syntes selv jeg ser slik ut også. Har i hvert fall aldri bliltt tatt for å være eldre enn jeg er, noen ganger yngre. Jeg bevisst på å ikke kle meg "kjerring", men jeg vil heller ikke kle meg for ungt, begge deler er like ille syntes jeg. Men så var det hår.. Jeg har hår omtrent til BH stroppen bak, litt kortere foran enn bak. Mellombrunt, glatt hår, og jeg har hjerteformet ansikt med klassiske trekk. Håret mitt er sunt og blankt, ikke veldig tykt, men heller ikke tynt. Har hatt langt hår i årevis, men har variert litt om jeg har hatt hele lengder eller litt oppklippet, men det lengste har vært i BH-stropp-lengde de siste 15 årene. Før det hadde jeg alle mulige rare frisyrer. Har litt lyst til å klippe meg slik at alt er over skuldrene, muligens litt oppklippet. Litt som Vår Staude på God morgen Norge. Hva tror dere? Større sjans for å se gammel og sleten ut med kortere hår? Eller blir det friskere med kortere hår?
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Ofte skal man visst kle kort hår bedre enn langt når man blir eldre, fordi ansiktet blir/virker litt "lengre" med årene. Men det kommer jo an på sveisen da.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Ofte skal man visst kle kort hår bedre enn langt når man blir eldre, fordi ansiktet blir/virker litt "lengre" med årene. Men det kommer jo an på sveisen da. Jeg ville tatt med meg et bilde av Vår til frisøren neste gang og hørt med henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå