Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har bare hatt sex med en person i hele mitt liv. Og jeg er så redd at jeg går glipp av noe liksom. Man lever jo bare en gang.

Jeg elsker ham jeg er sammen med, men er slikt jeg tenker på iblandt.. Vil jo ikke si det til han, stakkar. Da blir han nok såret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt seg med et par og tyve mann i mitt liv, er nå førti. Og har vært opptatt med samme mann i 11 år. Og jeg tenker også fortsatt på sex med andre tidvis!

Så, du kan tenke på det og være glad du har en mann du er glad i og som er glad i deg. Og som du kan snakke med om å "utvide repertoaret" litt. Finne på nye ting...

Eller du kan hoppe i det og ha sex med andre. Etter en tid sitter du ALIKEVEL og tenker på å ha sex med andre IGJEN... :fnise: Skjønner?

Gresset er ikke så mye mer kufiolilla andre steder enn i hodet ditt, egentlig. Så om du elsker fyren og har det riktig godt, så slutt å narre deg selv med å tro at alt er bedre andre steder.

Gjest NewMonkey
Skrevet

Gresset er ikke grønnere på den andre siden...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Eventuelt bedriv trekant og partnerbytte.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Gresset er ikke grønnere på den andre siden...

Å joda. Det har en opplevd til gangs.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Hei! Jeg har bare hatt sex med en person i hele mitt liv. Og jeg er så redd at jeg går glipp av noe liksom. Man lever jo bare en gang.

Jeg elsker ham jeg er sammen med, men er slikt jeg tenker på iblandt.. Vil jo ikke si det til han, stakkar. Da blir han nok såret.

Eg forstår meg ikkje heilt på tankegangen til folk som "bare" har hatt sex med ein-to personer, som er i et bra forhold, og som er redd for å gå glipp av noe seksuelt. Hva du tror du går glipp av da? Større/mindre pikk, ein spesiell type eller måte å ha sex på, erfaring? I don't get it..

Gjest brutal_mann
Skrevet
Eg forstår meg ikkje heilt på tankegangen til folk som "bare" har hatt sex med ein-to personer, som er i et bra forhold, og som er redd for å gå glipp av noe seksuelt. Hva du tror du går glipp av da? Større/mindre pikk, ein spesiell type eller måte å ha sex på, erfaring? I don't get it..

Med tanke på spennvidden i personlige seksuelle erfaringer så forstår jeg det virkelig. Uten å vite noe særlig om sitt eget seksuelle register så vil en etterhvert bli usikker. Det er derfor det er så viktig å få pult en del før en binder seg i noe som skal vare for livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...