Gjest Lubben Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Jeg er forelsket. Men jeg føler meg så tykk... Jeg er 170 og veier 72 kg, han er kanskje 173 og veier vel noe rundt 66-63? Huff... Jeg vil og tør ikke "prøve meg". Så jeg lurer på tre ting: Er det lurt å vente med å "pørve meg" til jeg har gått ned til 65 kg, er nok der om ca en måned. Eller skal jeg fyre på? Kan en gutts oppfatning forandre seg? Nå er jeg lubben, vil han alltid se på meg som lubben? Tror dere noen gutter foretrekker eller synes det er like ok med en lubben jente som en tynnere en?
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Etter som jeg har forstått det, så er det mange menn som synes det er sexy at jenta litt lubben. Mange er lei disse tynne jentene, og vil ha ei der det er noe å ta i. Og om du ser deg litt rundt, så vil du se nok av par der jenta er litt lubben. Lykke til :-)
Gjest ts Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Jeg forstår at det er greit med "litt å ta i". Greia er at jeg føler meg faktisk ganske pen og sexy sammen med større gutter. Men det at han er såpass lav og spinkel gjør at jeg føler meg feit.
NoAngel Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 hei hei jeg er trill rund men jeg er da veldig elsket like vel :rødme:
Gjest brutal_mann Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Spørsmålet er hvordan du ønsker å være til vanlig, uavhengig av mann.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Fyr på! Jeg synes ikke noen er verdt å gå ned kilo for. Viss han ikke liker deg "lubben", noe som du ikke er ut etter vekten. Så er han ikke verdt det, du skal være deg selv! Xn min, var 189 å driiiit tynn, å jeg var 170 å 70 kilo, men han elsket meg like mye for det! så jeg synes du kan prøve deg nå, å se va som ser ;)for viss han ikke vil ha deg nå, så vil han sikkert ikke det om noen kilo heller!
Gjest TS Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Spørsmålet er hvordan du ønsker å være til vanlig, uavhengig av mann. Jeg veit jo det, men hvis alt som skal til for at han liker meg bedre er at jeg går ned 5-10 kg så er det ikke noe problem (har veid så lite før). Jeg er fornøyd med meg selv, men ved siden av ham blir jeg feit.
Gjest ts Skrevet 21. februar 2010 #9 Skrevet 21. februar 2010 Jeg synes ikke noen er verdt å gå ned kilo for. Viss han ikke liker deg "lubben", noe som du ikke er ut etter vekten. Så er han ikke verdt det, du skal være deg selv! Xn min, var 189 å driiiit tynn, å jeg var 170 å 70 kilo, men han elsket meg like mye for det! så jeg synes du kan prøve deg nå, å se va som ser ;)for viss han ikke vil ha deg nå, så vil han sikkert ikke det om noen kilo heller! Kult! Men hvor tynn var kjæresten din? For han jeg snakker om er slank. Har selv opplevelsen av at veldig tynne gutter ikke bryr seg (siden de ikke er ideielle selv), men slanke gutter er mer kresne. Var han liksom undervektig?
superior Skrevet 21. februar 2010 #10 Skrevet 21. februar 2010 Jeg er også litt rund. Men kjæresten sier at han elsker meg som jeg er, så du må ikke akkurat gi opp
Gjest Eurodice Skrevet 21. februar 2010 #11 Skrevet 21. februar 2010 Jeg er forelsket. Men jeg føler meg så tykk... Jeg er 170 og veier 72 kg, han er kanskje 173 og veier vel noe rundt 66-63? Huff... Jeg vil og tør ikke "prøve meg". Så jeg lurer på tre ting: Er det lurt å vente med å "pørve meg" til jeg har gått ned til 65 kg, er nok der om ca en måned. Eller skal jeg fyre på? Kan en gutts oppfatning forandre seg? Nå er jeg lubben, vil han alltid se på meg som lubben? Tror dere noen gutter foretrekker eller synes det er like ok med en lubben jente som en tynnere en? Herregud da, jente! Du er flott som du er. Skal du liksom gå ned syv kilo på 1 måned? Glem det, det går ikke. Jeg siterer Piet Hein: Våg å leve mens du gjør det, våg å elske mens du tør det!
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #12 Skrevet 21. februar 2010 Kult! Men hvor tynn var kjæresten din? For han jeg snakker om er slank. Har selv opplevelsen av at veldig tynne gutter ikke bryr seg (siden de ikke er ideielle selv), men slanke gutter er mer kresne. Var han liksom undervektig? han var sikkert 20 kilo undervektig. er en sånn som man tror knekker om man blåser på dem!! Jeg synes du ska være som du er
Gjest brutal_mann Skrevet 21. februar 2010 #13 Skrevet 21. februar 2010 Jeg veit jo det, men hvis alt som skal til for at han liker meg bedre er at jeg går ned 5-10 kg så er det ikke noe problem (har veid så lite før). Jeg er fornøyd med meg selv, men ved siden av ham blir jeg feit. Om du er fornøyd med deg selv så driter du i hvordan du ser ut ved siden av han og andre.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #14 Skrevet 21. februar 2010 Du er ikke lubben, du er hjerneskadd... Jeg er 172cm og veier 74 kilo og jeg er HOT og faen ikke lubben! *HMF*
TanteBrun Skrevet 21. februar 2010 #15 Skrevet 21. februar 2010 (endret) Jeg er feit og traff allikevel den store kjærligheten :rødme: Helt ubeskjedent kan jeg si at det var meg og min utstråling som telte mest. Så lenge du selv ikke henger deg opp i det vil ikke andre gjøre det heller. Er du misfornøyd er det som regel også det du formidler. Stol på deg selv, hev hodet, vær stolt av deg selv og ta for deg av lykken og kjærligheten!! Endret 21. februar 2010 av -TanteBrun-
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #16 Skrevet 21. februar 2010 fyr løs sier bare jeg ! :-) Jeg er 172 høy, og veier kanskje 85 kg, så er ikke den miste jenta ! Men samboren min er 170 høy og veier vel 65 kg, så det er håp for alle Jeg har vel et nogelunde normalt utseende, og han er over normalen kjekk(ikke bare jeg som sier det altså ) Det er ikke alle som bare ser vekten, men også utstråling og personlighet . Gutter gjør det faktisk også
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #17 Skrevet 21. februar 2010 Jeg er forelsket. Men jeg føler meg så tykk... Jeg er 170 og veier 72 kg, han er kanskje 173 og veier vel noe rundt 66-63? Huff... Jeg vil og tør ikke "prøve meg". Så jeg lurer på tre ting: Er det lurt å vente med å "pørve meg" til jeg har gått ned til 65 kg, er nok der om ca en måned. Eller skal jeg fyre på? Kan en gutts oppfatning forandre seg? Nå er jeg lubben, vil han alltid se på meg som lubben? Tror dere noen gutter foretrekker eller synes det er like ok med en lubben jente som en tynnere en? Hei Jeg er like lang som deg, men veier MYE mer. Hadde også mange av de samme tankene som deg. At jeg var alt for feit til å få meg en kjæreste..... MEN nå har jeg flyttet sammen med verdens herligste mann (som forøvrig er helt normalvektig) og venter hans barn
Gjest ts Skrevet 21. februar 2010 #18 Skrevet 21. februar 2010 Takk for så mange svar! Og så god respons! Det er deilig å vite at det finnes par hvor dama er tykkere enn mannen. :) Føler mot til å flørte mer og vise intersse nå :rødme:
babord Skrevet 21. februar 2010 #19 Skrevet 21. februar 2010 Du er ikke lubben, du er hjerneskadd... Hahaha! Jeg elsker deg! Til TS: Hvis du vil være sammen med denne gutten så må det være noe mer der enn at du veier akkurat det perfekte antall kg når dere møtes...forhold kan ikke være basert på at kjæresten ser bra ut og kun det, for let's face it, det finnes alltid noen som ser enda bedre ut. Du vil ikke ha en mann som ikke vil ha deg pga. 7 kg. Stol på at du er bra nok, smil og stress ned
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #20 Skrevet 21. februar 2010 Hvem du er er viktigst! Kjærligheten har ikke en kilo grense.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå