Gå til innhold

VENNINNER - bare fordi du er stygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på en liten sak.

Er det mange av dere jenter som bare er venninner med folk fordi de er stygge, og det da øker sjansen for at alle guttene ser på deg istedet for venninna di`?

Jeg lurer nemlig på om det er tilfelle med venninna mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen stygge venninner. Alle mine venninner er pene, snille og søte jenter som alle kan tiltrekke seg gutter om de ønsker det.

Jeg er venner med jenter jeg finner interessante, og utseendet har nok ingen innvirkning på det. Jeg har tidligere vært venn med ei jente som var mindre pen og ble kjennt med henne på samme måte som alle andre. Hun var hyggelig å være sammen med og en person jeg ønsket å være rundt fordi hun gjorde meg glad.

Jeg tror det er veldig skjelden at jenter finner seg venner basert på utseendet til vennene sine. Da skal det nok være snakk om veldig oppmerksomhetssyke jenter eller jenter med veldig dårlig selvtillit selv.

Skrevet

Jeg har bare nydelige venninner.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Hei. Jeg lurer på en liten sak.

Er det mange av dere jenter som bare er venninner med folk fordi de er stygge, og det da øker sjansen for at alle guttene ser på deg istedet for venninna di`?

Jeg lurer nemlig på om det er tilfelle med venninna mi.

Nei. Men eg har egentlig ingen venninner heller da. Bare bekjente, gidder ikkje begi meg utpå den vogna der igjen for øyeblikket. Fikk nok av den på ungd.skolen.

Skrevet

Den vogna = venninner? Du har jo aldri hatt gode venninner hvis du har fått nok av det, altså har du aldri vært på venninnevogna.

Skrevet

Nej! Jag umgås bara med människor jag tycker om. Och de råkar dessutom se bra ut (de flesta i alla fall). Jag skulle aldrig få för mig att umgås med någon bara för att hon är fulare än jag. Och skulle jag misstänka att någon umgicks med mig bara för att jag var ful så skulle jag dumpa väninnan direkt!

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Haha. Jeg har med hånden på hjertet aldri blitt venn med noen fordi de er stygge.

Og visstnok har pene mennesker lettere for å få venner enn stygge.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Kanskje ikkje, eg kalte de venninnene eg hadde for gode, men etter et år eller tre med dritt og baksnakking konstant gadd eg ikkje meir. Tre gode venninner, eine som ikkje er tilstede = garantert noe drittslenging om den som ikkje er der. Og slik er det ennå. Merker det når eg snakker med de som er bekjente av meg, alltid noe drittslenging, ryktespredning eller baksnakking om ei anna jente eller ein fyr. Det får meg ikkje akkurat til å gidde prøve bli bedre kjent. Det og diverse andre "feil" gjør at eg ikkje gidder stresse med det, takke meg til guttevenner istedefor.

Skrevet
Kanskje ikkje, eg kalte de venninnene eg hadde for gode, men etter et år eller tre med dritt og baksnakking konstant gadd eg ikkje meir. Tre gode venninner, eine som ikkje er tilstede = garantert noe drittslenging om den som ikkje er der. Og slik er det ennå. Merker det når eg snakker med de som er bekjente av meg, alltid noe drittslenging, ryktespredning eller baksnakking om ei anna jente eller ein fyr. Det får meg ikkje akkurat til å gidde prøve bli bedre kjent. Det og diverse andre "feil" gjør at eg ikkje gidder stresse med det, takke meg til guttevenner istedefor.

De du beskriver, som baksnakker osv, er ikke gode venninner!

Jeg har også få venninner. Synes alle vennene mine er ganske pene/helt vanlige jeg. Ville aldri blitt venn med noen fordi de er stygge, men ville heller ikke unngått å bli venn med noen bare fordi de er stygge. Venners utseende betyr ingenting.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Alle mine venninner er så nydelig at jeg ofte kan sitte og være grønnav sjalusi.

Skrevet

Velge ut noen som amn synes er stygg for deretter å bli kjent med de slik at de kan "brukes" slik at man selv ser penere ut?

Nei.

Skrevet

Nei, venninnene mine er venninner på grunn av personlighet. Om jeg skulle valgt noen å være sammen med pga utseende måtte det jo vært en bekjent jeg kun dro med meg når jeg skulle på byen og jakte på gutter.

Skrevet
Alle mine venninner er så nydelig at jeg ofte kan sitte og være grønnav sjalusi.

Kanskje de har valgt deg fordi du er den stygge da :lur:

Nei, seriøst, det tror jeg ikke er vanlig. Jeg har flere venninner som er penere/får mer oppmerksomhet på byen o.l. enn meg, og flere som får mindre oppmerksomhet. Synes ingen av dem er i nærheten av stygge... Jeg velger venninner utfra at de er givende å være sammen med, at man etablerer et godt og nært forhold over tid og slikt, absolutt ikke basert på utseende. Det har heller aldri hendt at jeg har konkurrert om de samme gutta med venninnene mine, vi har litt forskjellig smak der. Det finnes selvfølgelig folk som har "venner" de kan bruke for å hevde seg selv, manipulere osv, men jeg antar de er i sterkt mindretall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...