Gå til innhold

Noen tips takk! Det haster VIRKELIG her!

Anbefalte innlegg

Gjest Ivrig_dame
Skrevet

Jeg er student (24 år gammel), går på en privat vgs, der har vi ikke noen særlig helstilbud for studenter. Men nå som det haster for meg å ta en hørseldiagram innen nå kommende uke, i grunnlag på å vedlegge til politihøgskolen. Noen som vet hvor man kan ta en hørseldiagram? øre hals nese klinniker gjør det, men der koster det en del, pluss lang ventetid, jeg har jeg 8 dager igjen på meg.

Noen som vet hvor man kan ta det?

Noen tips takk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er student (24 år gammel), går på en privat vgs, der har vi ikke noen særlig helstilbud for studenter. Men nå som det haster for meg å ta en hørseldiagram innen nå kommende uke, i grunnlag på å vedlegge til politihøgskolen. Noen som vet hvor man kan ta en hørseldiagram? øre hals nese klinniker gjør det, men der koster det en del, pluss lang ventetid, jeg har jeg 8 dager igjen på meg.

Noen som vet hvor man kan ta det?

Noen tips takk?

Ring Politi Høgskolen?? :)

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Hei! Hvor i landet bor du? By/tettsted?

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Når fant du ut at du måtte sende et slikt vedlegg da? Det første man må sjekke når man skal søke videre utdanning, er jo om de krever ulike attester!

Utifra det jeg vet, så tilbyr Øre-,Hals- og Neseklinikker slike tester og der er det lengre ventetider enn 8 dager for å si det slikt....

Gjest Ivrig_dame
Skrevet
Hei! Hvor i landet bor du? By/tettsted?

Buskerud - Drammen

Gjerne tips til noen ungdoms / student tilbud først!

Hvis ikke, da må jeg vel på en privat klinikk....

Skrevet
Buskerud - Drammen

Gjerne tips til noen ungdoms / student tilbud først!

Hvis ikke, da må jeg vel på en privat klinikk....

Ring Briskeby kompetansesenter - vgs for hørselshemmede i Drammen - der kan de sikkert gi deg et tips - eller Nedre Gaussen Kompetansesenter i Holmestrand, der kan de muligens tips deg på hvor du kan få tatt et audiogram. Lykke til

Gjest PHS  student
Skrevet

Jeg var på privar klinikk i fjor og det kostet ikke mer enn 280kr. Om du har panikk så forstår jeg ikke hvorfor du ikke undersøker prisene istede for å lete etter studentrabatter.

Lege attesten var derimot dyrere.

Og om du kommer inn så er det absolutt verdt hvert øre!!

Gjest ivrig_student
Skrevet
Jeg var på privar klinikk i fjor og det kostet ikke mer enn 280kr. Om du har panikk så forstår jeg ikke hvorfor du ikke undersøker prisene istede for å lete etter studentrabatter.

Lege attesten var derimot dyrere.

Og om du kommer inn så er det absolutt verdt hvert øre!!

Har ikke skjekket opp prisene nei, idag var søndag. Søkte bare noen tips her. 300 kr er ingenting. Skal undersøke litt mere imorn.

Jaaaaaada, alt er verdt bare at kommer inn på PHS, har ingen andre mål i livet enn der. Jeg er villig til å gjøre alt uansett hvor mye både økonomisk o tid det koster meg :)

Takk for svarene alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...