Gå til innhold

Usmaklig av VG-Nett i dag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må si at jeg fikk nermest kaffen i vrangstrupen når jeg så VG's overskrift i forbindelse med et partnerdrap begått i går!

- Sint ble jeg også. For hvordan er det mulig å først velge en så usmakelig overskrift - og deretter gi den OK slik at den kommer på trykk??

Etter at VG i november 2007 avdekket at 72 kvinner var drept av sin partner siden årtusenskiftet vedtok Stortinget å forske på partnerdrap.

Siden høsten 2007 har det vært tolv nye drap i den samme kategorien, og siden årtusenskiftet er nå minst 84 kvinner blitt drept av sine nåværende eller tidligere partnere.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kvinned...hp?artid=597669

- Dette må sies å være det mest fatale "kvinneproblem" Norge har.

Og så presterer VG å presentere et drap (ja vedkommede er faktisk siktet for overlagt drap pga ting han har meddelt) slik :

"Mann (23) siktet for overlagt drap på småbarnsmor (20):

- Han var så glad i henne "

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kvinned...hp?artid=593489

- Ja, dette gjør sikkert godt for den unge kvinnens familie å lese!!!

"Flere kilder VG Nett har snakket med møtte den drapssiktede småbarnsfaren denne uka, noen senest fredag.

- Han virket helt normal, sier vennene"

"- Han var så glad i henne, vet personer i mannens nære krets."

- Ja VG-Nett, han var så glaaaad i henne at han drepte henne og gjorde felles barn morløs og lot barnet få en morder til far.

Fy F , sier jeg bare........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi se...det tok 3 minutter fra jeg ønsket å svare på innlegget ditt denne "svar-rubrikken" dukket opp. Forumet har vært tregt som sirup i flere uker.

Har gått så langt tid fra jeg leste innlegget ditt til svar-muligheten kom fram, så har glemt hva jeg ville svare. Får prøve KG igjen om noen uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...