Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Niema
Skrevet

Så bra :) Nå sies det jo 3 mnd for maksimalt resultat også :)

Begynte med burdock selv for noen dager siden, har plutselig blitt plaget med kviser :( Har riktig nok sluttet med p-piller, men det er et halvt år siden.. Rart at kvisene dukker opp først nå!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Det at du plutselig er blitt plaget med kviser tror jeg er p-pille slutten som gjør.

Jeg opplevde/opplever det samme som deg. jeg sluttet i oktober tror jeg, og først i januar eksploderte det! jeg laget en tråd om det inne på kropp og helse forumet, det var der jeg fikk råd om nattlysolje.. kansje det kan være noe for deg også? :)

Jeg kjøper nattlysolje på iherb også, mye billigere enn andre steder ;)

Gjest Niema
Skrevet

Det at du plutselig er blitt plaget med kviser tror jeg er p-pille slutten som gjør.

Jeg opplevde/opplever det samme som deg. jeg sluttet i oktober tror jeg, og først i januar eksploderte det! jeg laget en tråd om det inne på kropp og helse forumet, det var der jeg fikk råd om nattlysolje.. kansje det kan være noe for deg også? :)

Jeg kjøper nattlysolje på iherb også, mye billigere enn andre steder ;)

Ja mulig det er p-pille slutten, men det er jo hele 6 mnd siden jeg slutta.. Slutta i september og har ikke fått kviser før nå i slutten av mars.. Syns det er veldig lang tid!

Jeg begynte med nattlysolje samtidig som jeg sluttte med pillene, så det har tydeligvis ikke hatt noen preventiv virkning :P Men vet jo ikke om det hadde vært verre uten. Har kjøpt en boks med burdock på helsekosten her og venter på 4 bokser fra iherb, hehe. Håper det ikke blir noe problem med det. Det er jo 400 piller men varer jo bare 2 mnd siden det er 6 piller om dagen. Det er lov å ta inn inntil 90 dagers bruk. Håpe de leser bak på doseringen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...