Gjest b Skrevet 21. februar 2010 #1 Del Skrevet 21. februar 2010 noen som har prøvd mot uren hud kviser? Funker det? Blir huden verre før den blir bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 21. februar 2010 #2 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg bruker dem, og ble ikke noe merkbart værre før jeg ble bedre. Har blitt bedre i huden siden jeg begynte med dem, men er usikker på om det faktisk er DE som gjør det, eller hudpleieproduktene jeg bruker Men, de har i hvertfall ikke gjort noen skade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 21. februar 2010 #3 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har hørt at burdockrot, eller storborrerot som det heter på norsk, brukes for å rense blodet. Det er altså en rense-kur som ikke bare virker på huden, men hele kroppen! Jeg tror ikke det er meningen at man skal gå på kuren hele tiden, siden den er definert som en renselseskur.. Jeg bestilte en boks med 200tabletter på iherb til ca 4 dollar, grei prøve-pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 21. februar 2010 #4 Del Skrevet 21. februar 2010 Fant på nett: Medisinsk er storborre først og fremst en blodrenser som virker avgiftende på kroppen, og som kan løse opp forstoppelser i hjertekarsystemet, lymfesystemet, åndedrettssystemet og urinveissystemet. Den kan hjelpe til med å fjerne overskudd av væske i kroppen, og den stimulerer utskillelsen av giftige avfallsstoffer, noe som letter belastningen på leveren. Storborrerot virker avgiftende på nyrene og galleblæren, i tillegg til at den øker svettingen, noe som også bidrar til å fjerne giftige avfallsstoffer. I denne sammenhengen er storborrerot brukt til å behandle lidelser som har oppstått etter overbelastning av giftstoffer, f.eks. infeksjoner og hudlidelser som kviser, byller og furunkler. Slimstoffer og garvestoffer i planten gir en oppbløtende, kløestillende og sårhelende effekt. Storborre virker ellers generelt stimulerende på fordøyelsen. Man kan ha nytte av storborre ved mange forskjellige helseplager. Langvarig bruk av te laget av roten eller frøene kan lette leddbetennelser, gikt og isjias ved å redusere opphovningen rundt leddene og hjelpe kroppen med å løse opp forkalkninger. Urteleger i både Asia og Europa har lenge brukt rot og frø av storborre ved behandling av kroniske hudsykdommer, særlig eksem. Europeiske urtekyndige bruker storborrerot fordi den synes å hindre kroppens eget immunforsvar i å angripe huden. Japanske urteleger bruker storborrefrø som et antibiotikum som kan drepe streptokokkbakterier og sykdomsfremkallende sopper som kan infisere skadet hud. Kilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2010 #5 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har hørt at burdockrot, eller storborrerot som det heter på norsk, brukes for å rense blodet. Det er altså en rense-kur som ikke bare virker på huden, men hele kroppen! Jeg tror ikke det er meningen at man skal gå på kuren hele tiden, siden den er definert som en renselseskur.. Jeg bestilte en boks med 200tabletter på iherb til ca 4 dollar, grei prøve-pris Link?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 22. februar 2010 #6 Del Skrevet 22. februar 2010 Link?? Ser jeg må get my facts straight! Det var 100 kapsler for 4.72 dollar... men var jo billig likevel da linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 22. februar 2010 #7 Del Skrevet 22. februar 2010 Ser jeg må get my facts straight! Det var 100 kapsler for 4.72 dollar... men var jo billig likevel da linken Sikkert dumt spørsmål siden du allerede har bestillt fra siden, men er det lov å bestille kosttilskudd fra utlandet? Det var jo utrolig billig i forhold til norske butikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 22. februar 2010 #8 Del Skrevet 22. februar 2010 Sikkert dumt spørsmål siden du allerede har bestillt fra siden, men er det lov å bestille kosttilskudd fra utlandet? Det var jo utrolig billig i forhold til norske butikker! Oi!! det har jeg ikke tenkt på! jeg prøvde å finne det ut på toll.no, men det var utrolig vanskelig gitt.. Håper jeg ikke har gjort noe ulovlig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 22. februar 2010 #9 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Oi!! det har jeg ikke tenkt på! jeg prøvde å finne det ut på toll.no, men det var utrolig vanskelig gitt.. Håper jeg ikke har gjort noe ulovlig nå har du ikke fått pakken enda? hehe. du får si i fra om den kommer fram i det hele tatt da Sidene til toll.no er jo håpløse da Endret 22. februar 2010 av Heidie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #10 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg bestilte oljer fra iHerb. Pakken var merket med et eller annet om naturprodukter og den ble ikke stoppet. Tror ikke naturlige rene urter som er lov i Norge er ulovlig å føre inn til personlig bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 22. februar 2010 #11 Del Skrevet 22. februar 2010 har du ikke fått pakken enda? hehe. du får si i fra om den kommer fram i det hele tatt da Sidene til toll.no er jo håpløse da har ikke fått den enda nei, er ca to uker siden jeg bestilte. Sååå den må vel komme snart Bestilte billig nattlysolje derfra også foresten Gjest: Ja, man skulle nå tro at naturprodukter var lov å inportere. Men mens jeg googla etter svar, fant jeg en på et annet forum som hadde blitt nekta pakken sin med treningshjelpemiddel, som egentlig bare var et soyaprodukt med mye energi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #12 Del Skrevet 22. februar 2010 Gjest: Ja, man skulle nå tro at naturprodukter var lov å inportere. Men mens jeg googla etter svar, fant jeg en på et annet forum som hadde blitt nekta pakken sin med treningshjelpemiddel, som egentlig bare var et soyaprodukt med mye energi! Jeg skal ikke uttale meg før jeg ser produktet selv, men det kan hende at dette produktet er klassifisert som legemiddel i Norge. Hvilke er ulovlig å importere uten tilatelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 22. februar 2010 #13 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg skal ikke uttale meg før jeg ser produktet selv, men det kan hende at dette produktet er klassifisert som legemiddel i Norge. Hvilke er ulovlig å importere uten tilatelse. hva blir konsekvensene da? bot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #14 Del Skrevet 22. februar 2010 hva blir konsekvensene da? bot? Neida, blir bare retunert om det er en usselig liten flaske med piller. Ikke alle er klar over hva som er lov og ikke, så de hadde nok blitt millionærer av å gi alle bøter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #15 Del Skrevet 22. februar 2010 http://www.lovdata.no/for/sf/ho/xo-19991227-1565.html Burdock er helt grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tante fiolett Skrevet 23. februar 2010 #16 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg har hørt at burdockrot, eller storborrerot som det heter på norsk, brukes for å rense blodet. Det er altså en rense-kur som ikke bare virker på huden, men hele kroppen! Jeg tror ikke det er meningen at man skal gå på kuren hele tiden, siden den er definert som en renselseskur.. Jeg bestilte en boks med 200tabletter på iherb til ca 4 dollar, grei prøve-pris Hvis man bruker det som en kur, hvor lenge varer kuren og hva er doseringen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 23. februar 2010 #17 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvis man bruker det som en kur, hvor lenge varer kuren og hva er doseringen da? På helsenett sin produktbeskrivelse står det at man skal ta 2 kapsler 2-3 ganger daglig i 3 måneder. link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 26. februar 2010 #18 Del Skrevet 26. februar 2010 Fikk kapslene i går, hele og fine De i tollen hadde åpna pakken og stempla den som "ikke tollpliktig" så da er jo den saken grei ser jeg må kjøpe ihvertfall to krukker til med burdock, hvis jeg skal følge den tre måneders regelen .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niema Skrevet 4. april 2010 #19 Del Skrevet 4. april 2010 Fikk kapslene i går, hele og fine De i tollen hadde åpna pakken og stempla den som "ikke tollpliktig" så da er jo den saken grei ser jeg må kjøpe ihvertfall to krukker til med burdock, hvis jeg skal følge den tre måneders regelen .. Har du merket noen forbedring av huden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 4. april 2010 #20 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg tror det har skjedd en forbedring, men om det er burduck eller nattlysolje som har hjulpet vet jeg ikke. Jeg begynte på nattlysolje ca samtidig som burdock, teite meg hehe Det jeg har merket er at kviseutbruddene rundt mens er blitt mildere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå